  • Data: 2011-09-05 19:44:08
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo, że rozmiar cząsteki wody jest mniejszy niż 12cm? Na przecież sam
    > napisałeś, że nie może.

    Nie podgrzewa jednej cząsteczki, nie widzi jej, podgrzewa głowę.
    Podobnie nie oddziałuje na poziomie komórkowym lecz tkankowym, rękę jest
    w stanie zobaczyć. Mikroskopy elektronowe skonstruowano po to aby można
    było dostrzec obiekty mniejsze od długości fali świetlnej. Długa fala
    świetlna nie zobaczyłaby drobiazgów. Podobnie wynalezienie lasera
    niebieskiego umożliwiła konstrukcję blue ray o gęstości zapisu większej
    od tradycyjnego CDROMa pracującego na świetle czerwonym. Nie ma
    fizycznej możliwości aby wi-fi czy komórki były w stanie uszkodzić
    komórkę, nie widzą jej.

    Januszr