  • Data: 2011-09-05 20:24:30
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 21:44:08 +0200, JanuszR napisał(a):

    > Nie podgrzewa jednej cząsteczki, nie widzi jej, podgrzewa głowę.
    > Podobnie nie oddziałuje na poziomie komórkowym lecz tkankowym, rękę jest
    > w stanie zobaczyć.

    Mowisz ze czasteczka wody na zasadzie biorezonansu wie ze jest czescia reki
    ?

    > Mikroskopy elektronowe skonstruowano po to aby można
    > było dostrzec obiekty mniejsze od długości fali świetlnej. Długa fala
    > świetlna nie zobaczyłaby drobiazgów. Podobnie wynalezienie lasera
    > niebieskiego umożliwiła konstrukcję blue ray o gęstości zapisu większej
    > od tradycyjnego CDROMa pracującego na świetle czerwonym. Nie ma
    > fizycznej możliwości aby wi-fi czy komórki były w stanie uszkodzić
    > komórkę, nie widzą jej.

    Hm, czy radio kieszonkowe na fale dlugie jest tu adekwatna analogia ?

    Mozesz tez wstawic dowolnie maly pojemnik z woda do kuchenki i sie
    przekonac czy nie reaguje na mikrofale :-)

    To "nieuszkadzanie" jest inne. Kwant ma zbyt mala energie zeby narozrabiac
    bio-/chemicznie. Ale czy dasz glowe ze nie ma zadnych reakcji na nizszymm
    poziomie energetycznym ? Niby gdyby byly to zagrozeniem bylaby sama
    temperatura pokojowa, ale ktoz to wie dokladnie ?

    Jedno jest pewne - bardzo szkodliwe nie sa. Bo by ludzie padali jak muchy.

    J.