  • Data: 2011-09-05 22:12:01
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To "nieuszkadzanie" jest inne. Kwant ma zbyt mala energie zeby narozrabiac
    > bio-/chemicznie. Ale czy dasz glowe ze nie ma zadnych reakcji na nizszymm
    > poziomie energetycznym ? Niby gdyby byly to zagrozeniem bylaby sama
    > temperatura pokojowa, ale ktoz to wie dokladnie ?
    >
    > Jedno jest pewne - bardzo szkodliwe nie sa. Bo by ludzie padali jak muchy.

    Oczywiście, teoria jest obojnaka kwantowo-falowa. Dla skali makro
    stosujemy raczej teorię falową w skali mikro - kwantową i obie są
    słuszne. Kwant o tak małej energii jak fala 12cm nigdy nie będzie w
    stanie zerwać nawet najsłabszych wiązań chemicznych van den Waalsa. Z
    tym, że aby je zerwać musiałby wejść w reakcję a nie wejdzie bo nie
    widzi. Ponieważ obiekty są skali makro nie występuje tunelowanie. W
    sumie możemy orzec, że zgodnie z naszą wiedzą NIE MA FIZYCZNYCH
    MOŻLIWOŚCI ABY FALA DO 1cm mogła powodować zmiany w organizmach pod
    warunkiem, że jej moc nie podniesie znacząco temperatury. Bajki w
    wpływie sieci energetycznych 50Hz to już zupełna fantazja.

    JanuszR