  • Data: 2011-09-05 22:21:28
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam wszystkich
    > Okazuje się że jednak nie tylko UV szkodzi. Pogrzebałem jakieś 20 minut
    > w Pubmed (dzięki za naprowadzenie na to źródło) i można znaleźć ciekawe
    > badania:

    Tu jest cały ból, medycyna to nauka przyrodnicza a nie ścisła. Gdyby
    medycy byli łaskawi chociaż odrobinę zapoznać się z wiedzą znaną od
    półwiecza wiedzieliby, że ich badania będą jedynie szumem informacyjnym,
    który jak wiadomo miewa turbulencje. Czasami coś tam zaobserwują lecz
    nigdy nie osiągną wyników powtarzalnych. Im więcej będą szperać tym
    więcej wydarzy się wypadków, które mając z góry przygotowaną
    interpretację zinterpretują po swojemu. Niestety nigdy nie osiągną
    potwierdzenia z innych ośrodków.

    JanuszR