eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
    <su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    <lb137aqyn82h$.1bi5jy87nuwjb$.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 21 Feb 2022 17:14:36 +0100
    Message-ID: <8...@m...org>
    Lines: 45
    NNTP-Posting-Host: 95.49.88.163
    X-Trace: 1645460074 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 483 95.49.88.163:58102
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2713
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701642
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 14 Feb 2022 17:45:10 +0100, J.F

    > Nie ma jakiegos automatu? Jak sie baterie rozladuja, to samochod chyba
    > sam wlaczy :-)

    Włączy w trybie SAVE, literalnie podbije w optymalnych warunkach do 1-3km,
    zjedzie do zera i tak w kółko, czyli dokładnie jak HEV. Tryb CHARGE wymusza
    zawsze użytkownik.

    > A uzytkownik ... powinien czesto podlaczac do gniazdka,
    > ale pewnie mu sie nie chce.
    > Albo prad z ladowarki za drogi :-)

    Mnie się chce, bo prąd z ładowarki 5x tańszy niż paliwo.

    >> silniku w takim PHEV (jak postawiona była teza pismaka), to i trybu CHARGE
    >> nie używa, szczególnie że silnik wtedy chodzi na wysokich obrotach i przy
    >> każdym wciśnięciu gazu jeszcze te obroty podbija na poziom 4-5k obrotów
    > Piszesz na podstawie swojego Mitsu?
    > Toyota chyba potrafi ladowac przy nizszych obrotach.

    Outlander też potrafi przy niższych,
    tylko że wtedy trwa to pieruńsko wolno.

    >> przez co jazda jest zwyczajnie nieprzyjemna.
    > nie jest dobrze wyciszony?

    Podkręć sobie silnik na 4600obr. nawet przy <50/h to zobaczysz jak jest
    samochód dobrze wyciszony od silnika spalinowego.

    > Ja tam widzialem przez chwile jakies hybrydowe BMW, co ma ze trzy
    > tryby pracy, ale ze uzytkownik nie przeczytal instrukcji,
    > to skonczylo sie tak, ze po dluzszej trasie wjechal do miasta z
    > rozladowaną baterią.
    > No ale moze to wina uzytkownika, zakladam, ze potrafi lepiej działac,
    > i po miescie nie smrodzic.
    > Jakby tak jeszcze sprząc z nawigacja, zeby wiedzial, czego sie od
    > niego oczekuje ...

    Takie rzeczy to by może pomyśleli aby zrobić w Tesli,
    a nie w zapyziałych spalinowcach zaadaptowanych na EV.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: