-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
e.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
<su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
<lb137aqyn82h$.1bi5jy87nuwjb$.dlg@40tude.net>
Date: Mon, 21 Feb 2022 17:14:36 +0100
Message-ID: <8...@m...org>
Lines: 45
NNTP-Posting-Host: 95.49.88.163
X-Trace: 1645460074 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 483 95.49.88.163:58102
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2713
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701642
[ ukryj nagłówki ]Mon, 14 Feb 2022 17:45:10 +0100, J.F
> Nie ma jakiegos automatu? Jak sie baterie rozladuja, to samochod chyba
> sam wlaczy :-)
Włączy w trybie SAVE, literalnie podbije w optymalnych warunkach do 1-3km,
zjedzie do zera i tak w kółko, czyli dokładnie jak HEV. Tryb CHARGE wymusza
zawsze użytkownik.
> A uzytkownik ... powinien czesto podlaczac do gniazdka,
> ale pewnie mu sie nie chce.
> Albo prad z ladowarki za drogi :-)
Mnie się chce, bo prąd z ładowarki 5x tańszy niż paliwo.
>> silniku w takim PHEV (jak postawiona była teza pismaka), to i trybu CHARGE
>> nie używa, szczególnie że silnik wtedy chodzi na wysokich obrotach i przy
>> każdym wciśnięciu gazu jeszcze te obroty podbija na poziom 4-5k obrotów
> Piszesz na podstawie swojego Mitsu?
> Toyota chyba potrafi ladowac przy nizszych obrotach.
Outlander też potrafi przy niższych,
tylko że wtedy trwa to pieruńsko wolno.
>> przez co jazda jest zwyczajnie nieprzyjemna.
> nie jest dobrze wyciszony?
Podkręć sobie silnik na 4600obr. nawet przy <50/h to zobaczysz jak jest
samochód dobrze wyciszony od silnika spalinowego.
> Ja tam widzialem przez chwile jakies hybrydowe BMW, co ma ze trzy
> tryby pracy, ale ze uzytkownik nie przeczytal instrukcji,
> to skonczylo sie tak, ze po dluzszej trasie wjechal do miasta z
> rozladowaną baterią.
> No ale moze to wina uzytkownika, zakladam, ze potrafi lepiej działac,
> i po miescie nie smrodzic.
> Jakby tak jeszcze sprząc z nawigacja, zeby wiedzial, czego sie od
> niego oczekuje ...
Takie rzeczy to by może pomyśleli aby zrobić w Tesli,
a nie w zapyziałych spalinowcach zaadaptowanych na EV.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.22 17:20 J.F
- 21.02.22 17:30 ii
- 21.02.22 17:34 J.F
- 21.02.22 18:37 ii
- 22.02.22 07:04 Mirek Ptak
- 22.02.22 08:01 Cavallino
- 22.02.22 08:06 Cavallino
- 22.02.22 08:36 Mirek Ptak
- 22.02.22 08:56 Cavallino
- 22.02.22 11:14 J.F
- 22.02.22 11:20 J.F
- 22.02.22 11:57 Cavallino
- 22.02.22 12:16 J.F
- 22.02.22 12:30 J.F
- 22.02.22 14:33 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=