eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-21 16:34:32
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-02-2022 o 14:17, J.F pisze:

    > Podstawowa.

    Dla kogoś kto się na etapie podstawowej edukacji zatrzymał.

    > Ale jak DoE pisze ze "wieksza wartosc byla dawniej, jak proces byl
    > mniej oszczedny" to odrzucasz,

    Odrzucam wyciąganie wniosków z tekstów których się nie rozumie.
    Albo porównania dwóch różnych zbiorów.

    > Platforma nie ciagnie pradu z brzegu, bo sie nie oplaca.
    > Ma generatory na pokladzie.

    > Jakby prad nie byl potrzebny do wydobycia ropy, to by go nie
    > produkowala

    Bo?
    Przecież nie mówimy o używaniu platformy do produkowania prądu w celu
    jego utylizacji, tylko o jej przestawieniu na produkcję tegoż prądu w
    celu dalszego przekazania i wykorzystania (jeśli fakt produkcji prądu
    miałby być jakimkolwiek argumentem na cokolwiek - nie ja go wymyśliłem).

    Jak się coś nie napisze wprost, to jesteś za tępy żeby cokolwiek pojąć?

    >, i nie moglby elektrykow ładować.

    Oczywiście żeby mogli, choćby do pojeżdżenia sobie w kółko po pokładzie.
    Sensu ma to tyle co przepalanie energii w celu produkcji paliwa,
    zawierającego jej mniej niż zużyto do jego powstania, ale widocznie nie
    o celu tu chodzi.

    > Bo jesli potrzebuja energii, chocby na wiercenie, to same sobie
    > wytwarzaja. Najpierw z przywiezionego paliwa.

    No o tym mówię.
    Smrodzą tylko po to żeby dalej móc smrodzić.

    > Normalnie sie szybko rozwiewa na wiekszy obszar i nizsze stezenie.

    I właśnie je czujesz.
    Z nosem przyklejonym do rury wydechowej czułbyś mocniej, aczkolwiek
    pewnie krócej.