eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
    <sudtvk$dqm$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <1lva9vn4rh50s$.1kri0i2z0ctbw$.dlg@40tude.net>
    <suflsg$lth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <sug3ra$joc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <glbee86sdjtz.1h5rfb6qiamt6$.dlg@40tude.net>
    <sug9lb$v40$1$Cav@news.chmurka.net>
    <620c3686$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <sui8cc$8sd$3$Cav@news.chmurka.net>
    <620d0985$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <sujt2l$q36$1$Cav@news.chmurka.net>
    <620e601f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <sulr0d$bg0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <620e7da0$0$6638$65785112@news.neostrada.pl>
    <suni1u$hhs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6212282a$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <sutbeb$d9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6213a9ae$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 21 Feb 2022 16:15:38 +0100
    Message-ID: <12xz6x53uc6c5.1fch9rsyo9s7e$.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.131.247
    X-Trace: 1645456538 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 483 83.30.131.247:49944
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2787
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701631
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 21 Feb 2022 16:03:10 +0100, nadir wrote:
    > W dniu 20.02.2022 o 13:16, Cavallino pisze:
    >> No i?
    >> Dlaczego zakładasz, że ta energia dostarczona nie ma już w ogóle śladu
    >> węglowego?
    >
    > A to teraz nie skupiamy się już na kWh tylko śladzie węglowym?
    >
    >> Bo w obu przypadkach nie liczymy ile energii zostało zużyte do
    >> wyprodukowania energii zużytej do wyprodukowania paliwa/prądu napędowego.
    >
    > No jak to nie, sam podałeś, że dla benzyny, to jest 7kWh na litr.

    Z tym, ze byloby to bardzo duzo.

    Czy nie 7kWh na galon?

    >> A jak dostarczysz prąd do rafinerii, to on się z powietrza weźmie?
    >
    > Czytasz czasem, to co ktoś tu pisze czy nie? Ustaliliśmy już, że 7kWh
    > potrzeba od ZNALEZIENIA i WYDOBYCIA ropy do litra paliwa w
    > dystrybutorze. A prąd i ciepło rafineria wyrabia sobie sama, z gazu i
    > oleju opałowego, który produkuje. Takie perperuum mobile.

    Nie perpetum mobile, tylko normalne podbieranie wlasnej
    produkcji/surowca.
    Poki jest to niewielki procent, to nikt sie nie przejmuje.


    Zeby wyprodukowac wiatrak tez trzeba energii, i to sporo :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: