-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
<sudtvk$dqm$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<1lva9vn4rh50s$.1kri0i2z0ctbw$.dlg@40tude.net>
<suflsg$lth$1$Cav@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<sug3ra$joc$1$Cav@news.chmurka.net>
<glbee86sdjtz.1h5rfb6qiamt6$.dlg@40tude.net>
<sug9lb$v40$1$Cav@news.chmurka.net>
<620c3686$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
<sui8cc$8sd$3$Cav@news.chmurka.net>
<620d0985$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
<sujt2l$q36$1$Cav@news.chmurka.net>
<620e601f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<sulr0d$bg0$1$Cav@news.chmurka.net>
<620e7da0$0$6638$65785112@news.neostrada.pl>
<suni1u$hhs$1$Cav@news.chmurka.net>
<6212282a$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<sutbeb$d9$1$Cav@news.chmurka.net>
<6213a9ae$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 21 Feb 2022 16:15:38 +0100
Message-ID: <12xz6x53uc6c5.1fch9rsyo9s7e$.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.131.247
X-Trace: 1645456538 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 483 83.30.131.247:49944
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2787
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701631
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 21 Feb 2022 16:03:10 +0100, nadir wrote:
> W dniu 20.02.2022 o 13:16, Cavallino pisze:
>> No i?
>> Dlaczego zakładasz, że ta energia dostarczona nie ma już w ogóle śladu
>> węglowego?
>
> A to teraz nie skupiamy się już na kWh tylko śladzie węglowym?
>
>> Bo w obu przypadkach nie liczymy ile energii zostało zużyte do
>> wyprodukowania energii zużytej do wyprodukowania paliwa/prądu napędowego.
>
> No jak to nie, sam podałeś, że dla benzyny, to jest 7kWh na litr.
Z tym, ze byloby to bardzo duzo.
Czy nie 7kWh na galon?
>> A jak dostarczysz prąd do rafinerii, to on się z powietrza weźmie?
>
> Czytasz czasem, to co ktoś tu pisze czy nie? Ustaliliśmy już, że 7kWh
> potrzeba od ZNALEZIENIA i WYDOBYCIA ropy do litra paliwa w
> dystrybutorze. A prąd i ciepło rafineria wyrabia sobie sama, z gazu i
> oleju opałowego, który produkuje. Takie perperuum mobile.
Nie perpetum mobile, tylko normalne podbieranie wlasnej
produkcji/surowca.
Poki jest to niewielki procent, to nikt sie nie przejmuje.
Zeby wyprodukowac wiatrak tez trzeba energii, i to sporo :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.22 16:27 Cavallino
- 21.02.22 16:34 Cavallino
- 21.02.22 16:48 J.F
- 21.02.22 17:02 Cavallino
- 21.02.22 17:14 Myjk
- 21.02.22 17:20 J.F
- 21.02.22 17:30 ii
- 21.02.22 17:34 J.F
- 21.02.22 18:37 ii
- 22.02.22 07:04 Mirek Ptak
- 22.02.22 08:01 Cavallino
- 22.02.22 08:06 Cavallino
- 22.02.22 08:36 Mirek Ptak
- 22.02.22 08:56 Cavallino
- 22.02.22 11:14 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=