-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!news.uzoreto.com!n
ewsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news
.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
<su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
<sudfk0$qq7$1$horizn@news.chmurka.net> <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
<sudtvk$dqm$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<1lva9vn4rh50s$.1kri0i2z0ctbw$.dlg@40tude.net>
<10a09fwsu2j67$.dlg@myjk.org>
<yhuwg6z9vam8$.14bk2dd3kfead.dlg@40tude.net>
<151dihx766rjq$.dlg@myjk.org> <1...@4...net>
<q4th33j2r1vg$.dlg@myjk.org> <v...@4...net>
Date: Sun, 20 Feb 2022 12:33:19 +0100
Message-ID: <3n43p95cncse$.dlg@myjk.org>
Lines: 36
NNTP-Posting-Host: 95.49.88.163
X-Trace: 1645356798 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 452 95.49.88.163:59881
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2797
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701607
[ ukryj nagłówki ]Thu, 17 Feb 2022 18:14:55 +0100, J.F
> Domyslam sie, ze nie wychodzi.
Ale tak sugeruje ten test, co jest kompletną bzdurą. Zresztą nie wiadomo
czy ten test tak właśnie mówi, czy tylko pismak tak odfiltrował dane, bo
się źródła od autora tego wątku, nie doczekałem. Co było zresztą do
przewidzenia.
> A jak sie zjezdzi baterie, to i 1L, patrz test skody.
> Ale potem trzeba naładować.
Przy mojej jeździe (20tkm/rok), uwzględniając paliwo + prąd->paliwo,
wychodzi mi zużycie na poziomie 3-4L/100km. Nadal jest to przepaść w
stosunku do Outlandera ICE który ma spalanie na poziomie 10L.
> Fotowoltaika w nocy wcale nie dziala.
> A i wiatr czesto ustaje.
> Wiec skup sie raczej na tym, ze "co prawda w dzien jade do pracy,
> ale mam tam gniazdko, i sobie laduje, a w domu mam panele,
> wiec tak jakby ładuje prądem ze Słonca."
Nie musi pracować w nocy, pracuje w dzień gdy zapotrzebowanie jest
najwyższe a moce konwencjonalnych elektrowni ograniczane przez wysokie
temperatury, zaś EV się ładuje w nocy gdy nie ma problemów wytwórczyć a
węgiel, czy się prąd w nocy zużyje czy nie, i tak pójdzie z dymem. Tyle
razy już ci to tłumaczyłem, a ty skutecznie to ignorujesz. Normalnie jesteś
jak beton silnie uzbrojony, po zęby.
> Za to przy slabym na pewno nie bija :-)
Z pewnością pracują lepiej niż przy huraganowym wietrze.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.22 12:38 nadir
- 20.02.22 13:16 Cavallino
- 21.02.22 11:23 Mirek Ptak
- 21.02.22 11:28 J.F
- 21.02.22 11:30 Cavallino
- 21.02.22 12:01 Cavallino
- 21.02.22 12:59 J.F
- 21.02.22 13:05 Cavallino
- 21.02.22 13:14 J.F
- 21.02.22 14:01 Cavallino
- 21.02.22 14:17 J.F
- 21.02.22 16:03 nadir
- 21.02.22 16:15 J.F
- 21.02.22 16:27 Cavallino
- 21.02.22 16:34 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i