eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-21 14:01:06
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-02-2022 o 13:14, J.F pisze:

    > Podstawowa.

    Żadna.

    > Ogolnie wiadomo, ze rafinacja wymaga podgrzania ropy i to mocnego.
    > Rafinerie grzeja ropą, odpadami z produkcji, albo gazem ziemnym ...
    > nie slyszalem, aby grzały węglem :-)
    >
    > To podgrzanie ropy to tez ostroznie, bo potem mozna w wymiennikach
    > odzyskiwac ...

    I raportują to jako zużyta energia?
    Bredzisz.

    > A ty

    Czego nie zrozumiałeś powyżej?
    Nie odpowiadaj, dopóki tego nie zrobisz.

    > No bo go nie bedzie.

    Aha.
    Dyskusja jak z babą.
    Nie bo nie i już.

    > W powijakach, i raczej sie nie zanosi, aby to bylo powazne zrodlo
    > energii.

    Ktoś tak mówił?
    To Ty zacząłeś pierdzielić o energii wytwarzanej przez platformy.

    > Ale ostroznie, bo chyba lepszy orkan niz zlodowacenie :-)

    To na razie totalnie nie jest nasz problem.

    Smród nie niknie w sekundę.