eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-17 17:30:31
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-02-2022 o 17:10, J.F pisze:

    > U nas w kraju to głownie na prad z wegla.

    Jak nie rozumiesz co znaczy "częściowo", to do słownika zajrzyj.

    > Ale to jest tylko twoje zdanie.

    Nie tylko moje.
    Powszechnie znany fakt, negowany tylko przez hejterów ev.

    > No i nie uwzgledniasz ile energii zuzywa kopalnia wegla ..

    Tej do wykopania kopalin służących do produkcji energii do produkcji
    paliwa też nie uwzględniam.

    > Ale czy jestes pewien, ze taki jest narzut w benzynie/ON ?

    Chodzi o rząd wielkości, a nie o to czy to jest 5 czy 10 razy więcej.
    Ja pewien nie jestem, ale tym którzy robili zestawienia tak wychodziło.

    Choć zakładam, że mogli zrobić jakieś uproszczenia - stąd piszę o
    rzędzie wielkości.