eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-18 17:01:27
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Feb 2022 10:52:20 +0100, Cavallino wrote:

    > Ja już jedną działkę koło wiatraka chciałem kupić, ale nie mogłem (zakaz
    > budowy).

    Z powodu wiatraka ?

    > Do Bełchatowa raczej bym się nie chciał wyprowadzać.

    Ale przeciez nie zakladam przeprowadzki :-)

    > Więc mam dokładnie odwrotne zdanie.

    A wialo, jak dzialke oglądaleś?

    Bo podobno wiatraki halasują nieprzyjemnie.

    > Pytaj autorów.

    Autorow nie podales.

    > Raczej że nie zrozumiałeś co podajesz.
    > Szukaj raczej źródeł we własnym języku i to przeanalizowanych przez
    > znawców tematu - będzie Ci łatwiej.

    U nas juz niewielu specow od wydobycia ropy zyje.

    > Nie - tą część którą puszczą na produkcję paliwa, zmarnują w całości.

    No nie, bo paliwo uzyteczne.
    A jakby mialy prad produkowac, to by powstalo cieplo odpadowe, i nie
    wiadomo czy uzyteczne.

    > Mylisz bev z phev.

    A kupuje BEV ten kto ma PV na dachu, czy ten, komu sie wydaje, ze to
    nowoczesne i ekologiczne ? :-)

    > Bev z benzyny nie naładujesz,

    Wiec naladujesz z wegla.

    >a już na pewno nie będzie to łatwiejsze.

    Pamietasz te ładowarke na szybko postawioną? :-)

    > Ale nawet w przypadku phev, winą za całą sytuację ponoszą przepisy, a
    > nie rodzaj napędu.
    > To przepisy stanowią:
    > - jak wyglądają testy emisji, że phev wyglądają w nich lepiej niż
    > faktycznie powinny,

    Czemu? Daje sie zajechac z Zakopanego do Krakowa na 1 litrze paliwa?

    > - że firmom opłaca się kupić phev, gdy ich nie potrzebują,
    > - że pracownik "obdarowyany" takim nabytkiem łatwiej zatankuje paliwo ze
    > służbowej karty flotowej, niż naładuje prąd w swoim garażu,

    powienien miec firmowy garaz z firmowym gniazdkiem.
    Z weglowym prądem :-(

    > - za który to prąd jeszcze dodatkowo musiałby zapłacić z własnej
    > kieszeni, albo wręcz dopłacić podatek, jeśli ktoś chciałby mu te koszty
    > zwrócić.
    > Phev jest dla kogoś, kto chce na własny koszt wydawać swoje pieniądze.

    A BEV ?

    > Chciałbym.

    No ba, nie dziwie sie, ze chcialbys, tylko dziwie sie, ze przez lata
    ani razu nie pomyslales, ze to Tobie moga zabronic :-)

    > One twierdzą inaczej.

    twierdzic, to sobie mogą :-)

    Ktora siec ?

    > Nie promuję - tylko piszę co dobre, a co złe.

    No to sprawa jest taka, ze dobre to bedzie w przyszlosci.
    A na razie trzeba nam troche OZE.

    J.