  • Data: 2009-08-27 13:23:11
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    > A nie Nikon D40? Zresztą to była kwestia kursów walut, a nie dobroci
    > serca Sony.

    Nikon chyba podążył śladem za A200

    > Zależy jak definiować "używalny", bo miłośnicy Olków mogliby mieć coś
    > do powiedzenia, że choćby o takim D300 nie wspomnę.

    > Ale co z tego wynika? Bo IMHO jak na razie raczej niewiele. Poczekajmy
    > na jakieś rzetelne testy, między bajki wkładając zapewnienia producenta
    > o fantystyczności nowej technologii.

    > Ty, a gdzie zniknąłeś jednocyfrowe Nikony i Canony 1D?

    A mnie się wydawało, że A900 ma największy wizjer na rynku, może się gdzieś
    przewidziałem. Gdzieś mi się nikony i canony zniknęły :-)

    > No owszem, ciekawy patent, choć aż tak wiele nie wnosi do tego, co
    > oferują standardowe rozwiązania z tilt&rotate. Ale niech będzie.

    > Aby na pewno?

    - pierwsza stabilizacja matrycy w pełnej klatce
    - pierwsze 24MPix w lustrzance FF
    - pierwsza matryca 14Mpix CCD crop
    - pierwszy ekran ze szkła hartowanego w lustrzance (tu się mogę mylić)
    - pierwsze wykrywanie twarzy w lustrzance (też się tu mogę mylić)

    Przy dokonaniach Canona w dziedzinie lustrzanek te innowacje to pikuś, no ale
    właściwie co z tego? Sony czerpie z korzeni Minolty, a ta trochę nowości
    wprowadziła. Ogólnie lustrzanki systemu S nie są jakieś "do tyłu" czy
    "przestarzałe", a kilka rzeczy mają unikatowych względem innych producentów

    Maciej