  • Data: 2009-08-27 14:25:07
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    > Przewidziałeś się. Można powiedzieć, że ma największy w swojej klasie,
    > zakładając że jej konkurentami są D700 i 5D, ale wyższe modele C i N
    > mają 100% od dawna - ta cecha jest odziedziczona jeszcze z analogów.

    OK - "pierwszy w klasie popularnej/semi-profi" czy jak tam chcesz

    > Pierwsza bo i jedyna ;-)

    O! Więc podwójne brawa ;-)

    > Bez przesady, rok starszy 1Ds ma 21, więc nie jest to jakiś dramatyczny
    > skok jakościowy. No i możnaby wysnuć tezę, że są pierwsi, bo jako
    > producent sensora mogli przyblokować Nikona. Nie to, żeby te pół roku
    > coś istotnie zmieniło.

    Czyli znowu źle i niedobrze :-) No tak, bo to Sony :-) Co by nie napisać, to
    Ci nie odpowiada :-)

    > Nie, pierwszy był Pentax. Dokładnie tydzień wcześniej ogłosił K20D ;-)

    Ale na CMOS-ie, nie CCD. Akurat zbytnia zaleta to to nie jest, ale na CCD byli
    pierwsi z 14Mpix

    > NIech będzie że to zaleta (w lustrzance) ;-)

    No a jak nie. Jakbym miał, to bym częściej używał niż programów tematycznych.
    Chociaż na razie nie wiem, co ta funkcja robi, bo dopiero mają wprowadzić. No
    ale załóżmy, że ustala głębie ostrości tak, że wszystkie twarze są ostre na
    zdjęciu - źle?

    > No właśnie, kiedyś wprowadziła. Oprócz tego garściami czerpie z
    > rozwiązań innych (nie to, żeby to było takie niespotykane na tym rynku).

    A co, mają aparaty okrągłe robić w kolorze zielono-rudym, czy jak? :-)

    > Kloda Monneta na wyższych czułościach? ;-)

    Kloda można wyłączyć :-) Poszli tutaj swoją drogą, ale się cofnęli w połowie
    :-) I teraz w A700 jest już drobnoziarnisty szum, zamiast gruboziarnistego, w
    innych modelach można wyłączyć grube ziarno

    Maciej