  • Data: 2009-08-27 11:37:09
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-26 21:53:46 +0200, "Matt " <m...@W...gazeta.pl> said:

    > Wcale nie tandetne. Trzycyfrowe puszki Canona są dużo mniejsze i bardziej
    > plastikowe.

    No to ja jakieś specjalne egzemplarze chyba miałem w rękach. IMHO Sony
    to najbardziej tandetnie wykonane puszki entry-level, z odczuwalnie
    znacznie gorszego plastiku niż podobne modele C, N, czy P, o Olku już
    nie wspominając.

    > - Pierwsza lustrzanka do 1000zł (A200)

    A nie Nikon D40? Zresztą to była kwestia kursów walut, a nie dobroci
    serca Sony.

    > - Pierwszy używalny non-stop LV w lustrzance

    Zależy jak definiować "używalny", bo miłośnicy Olków mogliby mieć coś
    do powiedzenia, że choćby o takim D300 nie wspomnę.

    > - Pierwsza matryca backlit (jakiś kompakt podobno ma)

    Ale co z tego wynika? Bo IMHO jak na razie raczej niewiele. Poczekajmy
    na jakieś rzetelne testy, między bajki wkładając zapewnienia producenta
    o fantystyczności nowej technologii.

    > - Pierwszy (przynajmniej od dawna) wizjer z pokryciem 100% kadru (A900)

    Ty, a gdzie zniknąłeś jednocyfrowe Nikony i Canony 1D?

    > - Pierwszy odchylany ekran w lustrzance

    Nie, pierwszy był AFAIK Olek E330, ze 2 lata przed Sony.

    > - Nowa konstrukcja lamp błyskowych (HVL-58)

    No owszem, ciekawy patent, choć aż tak wiele nie wnosi do tego, co
    oferują standardowe rozwiązania z tilt&rotate. Ale niech będzie.

    > jeszcze parę by się znalazło

    Aby na pewno?

    de Fresz