  • Data: 2009-08-26 19:53:46
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    > Raz że to chyba najtandetniej zrobione lustro,

    Wcale nie tandetne. Trzycyfrowe puszki Canona są dużo mniejsze i bardziej
    plastikowe.

    Puszka A500 to coś pomiędzy A3xx a A700. Z A700 nie ma sensu się przesiadać,
    trzeba poczekać na następce A700, albo skoczyć na pełną klatkę. Ale ja np. z
    A300 też bym się na A700 nie przesiadł, wole ficzersy A500, chociaż są mniej
    profesjonalne. Przynajmniej jeśli A500 by miał podgląd głębi ostrości.

    > Ty, ale co Sony _wniosło_ do fotografii? Jesteś w stanie wymienić choć
    > jedną znaczącą cechę (lub ich połączenie), które niesie sobą jakąś nową
    > jakość? Pierwsze 24 MPx w FF?

    - Pierwsza lustrzanka do 1000zł (A200)
    - Pierwszy używalny non-stop LV w lustrzance
    - Pierwsza matryca backlit (jakiś kompakt podobno ma)
    - Pierwszy (przynajmniej od dawna) wizjer z pokryciem 100% kadru (A900)
    - Pierwszy odchylany ekran w lustrzance
    - Nowa konstrukcja lamp błyskowych (HVL-58)
    jeszcze parę by się znalazło

    Maciej