  • Data: 2009-08-27 00:11:02
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Aug 2009, b...@n...pl wrote:

    > Ooo, właśnie. Działanie autofocusa w trybie filmowania. Sfilmuj samochód
    > jadący w twoim kierunku.

    [...]
    > Kamera cyfrowa waży może z 30dkg. Maleństwo, które można wcisnąć do
    > kieszeni.

    Mamy wnioskować, że argumentem jest tu brak problemu z ostrością,
    bo rozmiary wskazują że GO musi bić na głowę istotną większość
    kompaktów? (kompakty z matrycami mniejszymi od 1/2,5" są dość
    rzadkie, acz mam taki, za to w kamerach minimatrycki są AFAIK
    na porządku dziennym, dobrze wiem?)
    Tak, owszem, to że amator może się dowiedzieć, że AF to wręcz
    może być zły pomysł to prawda - ale (to) również inna sprawa.

    pzdr, Gotfryd