  • Data: 2009-08-25 21:17:36
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matt wrote:
> [...]
    filmĂłw nie krÄ&#65533;cÄ&#65533;, LV tylko w
    > Jest A500 i A850 - info na
    > http://optyczne.pl/2160-nowo%B6%E6-Sony_Alpha_A500_i
    _A850_-_prawie_oficjalnie.html

    To są narazie pobożne życzenia, ploty i takie tam. Co będzie to się okaże
    dopiero.

    > A500 ma mieć 2 funkcje LV + detekcję twarzy. Chyba bez funkcji filmowania, ale
    > dobrą kamerę Sony można kupić za tyle, co w Canonie trzeba dopłacić do
    > stabilizacji w jednym tylko obiektywie.

    Się okaże, jak będzie oficjalne info. No i to co tam naprawdę siedzi. Póki
    co dla mnie zupełnie nieimponująco. No może poza iso którego można
    spodziewać się dobrego skoro max czułość to 12800. Ale i tak nie mam
    powodu by zmieniać z A700.

    > Ja mysle, ze A850 nie bedzie kosztowac wiecej niz 75% A900. A jak potem
    > spadnie, to bede mial powod do przejscia na pelna klatke :-)

    No zobaczymy jaka różnica w cenie będzie pomiędzy A900 i A850. Jak
    niewielka to może warto dopłacić. Może coś poprawią z tymi nieszczęsnymi
    jpeg? Ale nic - poczekamy. Jak to będzie nowy aparat bez LV i filmów -
    trzeba będzie zachęcić do kupna! :)

    d,