  • Data: 2009-08-25 22:40:41
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matt wrote:
> [...]
    Po co?
    > Z 700 to bys musial w gore po numerkach isc, czyli 850 albo 900. Moze w
    > przyszlosci 750? :-) W dol to tylko po LV i dodatkowe funkcje. Moze od razu
    > bedzie dobre odszumianie wysokich ISO (jak firmware IV do a700).

    Tak jak koledze pisałem wyżej - wyobraź sobie plastikowe body klasy
    dynaksa 3, eosa 300 itd. Pełna klatka, ale poza tym ubogie funkcje i słaba
    jakość materiałów. Takie coś może spokojnie mieć niższy numerek. Canon też
    puścił pełnoklatkową piątkę z numerkiem wyżej niż cropy 1.3x itd.

    > A jeszcze niedawno czytalem, ze LV to funkcja, ktorej sie praktycznie nie
    > uzywa, no moze w 1% zdjec, ze po co i w ogole :-)

    Bo się nie używa wiele. Przynajmniej ja - świadomie nie będę tego tak brał
    pod uwagę, chyba że ktoś zrobi coś jak Zigview - czyli z odłączanym
    ekranem. Wtedy dopiero byłoby dla mnie to cenne. Póki co - nie jest :)

    Jest jednak nośne marketingowo - nie ma filmów, nie ma ZV... itd.. Skoro
    tak i jeszcze sony, które pewne braki w ofercie do canona i nikona ma...
    to musi być tańsze. Dlatego pierwszy będę krzyczał o ceny :)
    Chętnie za to kupię tanie A850 bez bajerów.

    d.