  • Data: 2009-08-26 10:46:23
    Temat: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-26 00:40:41 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Tak jak koledze pisałem wyżej - wyobraź sobie plastikowe body klasy
    > dynaksa 3, eosa 300 itd. Pełna klatka, ale poza tym ubogie funkcje i
    > słaba jakość materiałów. Takie coś może spokojnie mieć niższy numerek.
    > Canon też puścił pełnoklatkową piątkę z numerkiem wyżej niż cropy 1.3x
    > itd.

    Akurat u Canona numeracja trzyma się bardzo ładnie logiki. Cropy x000D
    -> x00D -> x0D i FF: 5D -> 1D -> 1Ds (choć z te ostatnie nie są ze sobą
    konkurencyjne, tylko specjalizowane do innych zadań). W Sony jak na
    razie masz cropy: A2x0 -> A3x0 -> A700 i FF (prawdopodobne) A850 ->
    A900. To do której grupy pasują numerki A5xx? Zresztą widać w Sony nie
    do końca przemyśleli nazwy dla linii FF - wprowadzają 850, a gdzie 800?
    Czyżby miał wyjść jeszcze niższy model? Tylko jak będą nazywać
    następców obecnych? A może miejsce na większy apdjt a700? Ale
    dotychczasowe modele raczej wskazują na A7x0. No zrobili se burdel,
    choć jeszcze większe zamieszanie panuje w linii A3x0. Ale to i tak
    pikuś, przy pierdolniku z modelami jaki ma Nikon.

    de Fresz