  • Data: 2009-02-02 20:15:32
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 pisze:

    > Poważny błąd. Problem nie jest w matrycach, a w sygnale. W naturze nie
    > występuje prawdziwy sygnał FullHD na który dużo ludzi się naczapierza.
    > Progresywny 1080 to tylko z BL. Reszta idzie w mniejszej lub z
    > przeplotem, co daje gorszej jakości interpolację niż na odbiornikach o
    > rzeczywistej obsłudze 720p. W przeciągu najbliższych lat nie należy się
    > spodziewać sygnału 1080p, bo za tym stoją potężne wydatki na wykupienie
    > pasm na transponderach. Nie ma więc najmniejszego sensu męczyć się z
    > protezą 1080i.

    Ale ja nie piszę o sygnałach tylko produkcji monitorów.
    Sygnały są obecnie tak marne, że dziś w ogóle ten standard ma znikomy
    sens - a nie sądzę, żeby kiedykolwiek pasmo staniało. Zresztą najlepszy
    dowód - rzeczywista jakość brzmienia fm, która cyfrowo do ostatniego
    nadajnika leci pewnie już z kilkanaście lat.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl