  • Data: 2009-02-02 20:50:54
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Feb 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Kto tak potrafi jeszcze? :)

    Ja.
    85Hz albo 100Hz.
    Przesiadywałem tak w podanym rozmiarze w pracy - okazyjnie trafił się
    dwudziestoparocalowy (nie pamiętam ile, nie chcę kłamać, mogło być
    21 :)) *starszy* (gdzieś 1995-1998) monitor Sony, Fixed Sync :>
    waga ciężka.
    Synchronizację na XORach dorabiałem mu osobiście, 75Hz na 1280x1024
    i 85 Hz na 1024x768 i bez widocznosci BIOSa (aby obejrzeć inne
    częstotliwości musiałem podmieniać monitor), dopiero przy starcie
    Windows 98 pojawiał się obraz.
    Później kupiłem (u siebie) 19" LG "915", skoro nadaje się do stereo
    to chyba nie wymaga komentarza ;)

    pzdr, Gotfryd