  • Data: 2009-12-28 13:04:43
    Temat: Re: Monitor - bezprzewodowo?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Dec 2009 13:26:19 +0100, "Mich@l"
    <k...@t...cy> wrote:

    >Istnieje trochę projektorów z wifi. Miałem parokrotnie "przyjemność"
    >korzystać z takich wynalazków. Do prezentacji z PowerPointa się nadaje...

    Istnieją też specjalizowane kasrty WiFi które podłącza się do
    rzutnika/TV via złącze DVI/VGA. Np,. Acer robi taki interfejs o
    symbolu WP100. Tylko cudów się nie spodziewaj bo maksymalnie to
    przenosi 1280x1024x16bpp. Zaleta taka że działa właściwie z dowolnym
    TV/rzutnikiem/monitorem. Mam i używam czasami. Acer dodaje do tego
    dedykowany dla swoich notebooków soft do zarządzania.

    Zdrówko