  • Data: 2011-08-22 21:49:16
    Temat: Re: Monitor 27" z 2560xcos tam
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    Muchozol wrote:
    > Teraz myślę o większym monitorze, ale nie wiem czy zdecydować się na FullHD
    > czy 2560x cos tam. Ma ktos doswiadczenie z tymi wyzszymi rozdzielczosciami -
    > obawiam sie, ze moze byc to o wiele za wysoka rozdzielczosc jak na tak maly
    > monitor, ale moze sie myle i nie jest to dyskomfort w uzytkowaniu?

    u2711 - 27 cali 2560x1440, pixel bardzo maly, rozdzielczosc duza, przyzwyczaic
    sie trzeba i skonfigurowac system i przegladarke, bo na normalnych ustawieniach
    nawet z idealnym wzrokiem ciezko (koledze, ja lekkie minusy nosze i
    jednak to tez swoje robi...)

    generalnie jest to porownywalne z tym co teraz masz, jezeli chcesz miec
    wiekszy pixel to celuj raczej w 25 (1920x1080) czy 25,5 (1920x1200),
    tyle ze powyzej 24 cali to wybor jest raczej symboliczny a cena niemal
    zyskuje dodatkowe zero

    dodatkowo - matowy ekran przy tak malym pixelu wyglada raczej kiepsko,
    zawsze bylem zwolennikiem matu i o ile z lp2475w nie bylo tu zadnego
    problemu to w u2711 mat zauwazalnie wplywa na obraz