  • Data: 2011-08-25 10:23:20
    Temat: Re: Monitor 27" z 2560xcos tam
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2011 08:23, FiFi pisze:
    > W sumie najlepiej ten monitor nadaje się do CAD i grafiki

    Ani do jednego ani do drugiego. Do CAD nie nadaje się bo jest oczojebny,
    gotuje gałki na twardo, ma wysoki punkt czerni, nie da się pracować z
    ciemnym tłem, w np Acadzie. Do grafiki nie nadaje się przez słabą
    liniowość i wspomnianą za wysoką jaskrawość. Patrząc na własciwości i w
    ogóle całą ofertę DELL'a, firma jest wyspecjalizowana w monitorach klasy
    tzw: "korporacyjnej". Takie ekrany przystosowane są do pracy w dzień, w
    jasno oswietlonych biurach. W takich warunkach wad panelu nie widać.
    Aplikacje będace ich domeną to ogólnobiurowe, acz z jakością lepszą niż
    TN. Nie są to jednak monitory tworzone z myślą o jakiejkolwiek
    reprodukcji koloru.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!