  • 81. Data: 2010-04-08 12:45:47
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:hpkbto$m58$1@news.onet.pl...

    > Ja nie garażuje, jeżdżę zimą i mam od nowości. Rdzy nie ma a wiec piszesz
    > bzdury.

    > Rozumiem że posiadasz wszelaką wiedzę na temat wszystkich egzemplarzy?

    Nie, rozmawiałem swego czasu z lakiernikiem w serwisie Forda. Duża część
    egzemplarzy była naprawiana nawet bez wiedzy klienta.

    > W poście obok napisałem ci że bredzisz a ty dalej swoje.
    > Na parkingu firmy OEM automatic w Wawy stoją focusy z różnych lat m.in te
    > z okresu 01-03 o jakim piszesz z przebiegami 200-300tys km. Żaden nie ma
    > rdzy. Dodam że auta nie były na gwarancji wymieniane elementy karoserii.
    > Tłuką nimi przedstawiciele handlowi i jedyne co im padało to silnik 1.4,
    > diesle bardzo ładnie sobie radzą.
    > To że tobie się takie "trafiały" to już twój problem.

    Nie mi się trafiały, tylko nagminnie trafiały do Forda na naprawy
    gwarancyjne powłoki lakierniczej.

    > W moim z roku 2004 też nie ma rdzy a mam go od nowości.
    > Znajomego z pracy focusa kombi z 2003r też nie ma rdzy.

    Zdejmij temu znajomemu osłonę klapy bagażnika, tą, która znajduje się zaraz
    nad tablicą rejestracyjną.
    Doły drzwi od środka też nie mają żadnych rdzawych purchli i nigdy nikt tego
    nie naprawiał, tak?

    Jurand.

  • 82. Data: 2010-04-08 12:49:28
    Od: polymorphus <p...@g...pl>

    Jurand pisze:
    .

    > Masz go od nowości? Garażujesz? Jeździsz zimą?

    No tu sie pewnie przyczepisz, ale opisze szczerze. Auto kupione w 2007 w
    komisie, sprowadzone z Holandii, z przebiegiem 220tys. Srodek nie jak
    nowy, ale zadbany, schludny, elementy ze sladami uzytkowania, ale
    estetycznie, choc nie podpicowane. Przy lakierze nic nie robione, tego
    jestem pewien, bo przy kupnie byl moj kuzyn, doswiadczony lakiernik,
    ktory to posprawdzal. Ze szczegolnym uwzglednieniem elementow, o ktorych
    pisales, bo tez mowil, ze _dosc czesto_ (ale nie zawsze) w tych autach
    sa tego typu problemy. Po kupnie (z wielu wzgledow dopiero PO kupnie)
    dokladna diagnostyka - udalo mi sie nie wdepnac w g... ;) Jezdze zima,
    auto pod chmurą. Wrocław, sol taka, że po zimie musialem zmienic tlumik
    koncowy. Z lakierem NIC. Choc pozyjemy, zobaczymy...

> [...]
    > suchy, ciepły klimat, nie sprzyjający powstawaniu korozji.
    > W normalnych polskich warunkach 99% Fordów tu i ówdzie pokazywało rudą.

    No odwazne dane statystyczne. Ja az takiego przegladu nie mam, pozostaje
    wierzyc albo nie w to 99%. Tym bardziej sie zatem ciesze, ze jestem w
    tym 1%, choc watpie, zeby to grono bylo az tak waskie ;)

    > Jurand.

    polyM

  • 83. Data: 2010-04-08 14:46:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek wrote:

    > Agent PZU mówił właśnie o tym, że średnio w pl jest 15 tys km.

    My tu nie rozmawiamy o deklarowanych przebiegach, tylko o rzeczywistych.

    --
    cokolwiek

  • 84. Data: 2010-04-08 15:13:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 8 Apr 2010 05:26:56 +0200, to napisał(a):

    > Nie łatwiej kupić jakieś benzynowe R4, odłączyć jeden przewód zapłonowy i
    > zablokować przepustnicę, żeby otwierała się gdzieś tak do 1/3? Efekt
    > powinien być podobny.

    I w ten sposob dostane male spalanie i duzy moment obrotowy od niskich
    obrotow? Musze sprobowac. A klekotac bedzie?

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 85. Data: 2010-04-08 15:21:25
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I w ten sposob dostane male spalanie i duzy moment obrotowy od niskich
    > obrotow? Musze sprobowac. A klekotac bedzie?
    >
    > --

    Tych w pierwszym zdaniu wymienionych cech nie osiągniesz. Ale klekotac
    będzie;P

    p47

  • 86. Data: 2010-04-08 15:35:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > I w ten sposob dostane male spalanie i duzy moment obrotowy od niskich
    > obrotow? Musze sprobowac. A klekotac bedzie?

    Chyba pomylił Ci się duży moment na niskich obrotach z momentem wyłącznie
    na niskich obrotach.

    --
    cokolwiek

  • 87. Data: 2010-04-08 16:43:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Arek (G) pisze:

    > DoQ chce wymienić kierownicę, drążek, mieszek i nakładki na pedały na
    > nowe. Pewnie jego by nie zdziwiło po co ktoś wymienia takie elementy na
    > nowe:)

    Wkazesz gdzie napisalem ze nowe, czy tak chciales sobie popieprzyc?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 88. Data: 2010-04-08 16:47:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jurand pisze:

    > Ano wyobraź sobie, że jeśli ktoś kierownicy, obszytą jasną skórą, nigdy
    > w życiu nie wyczyścił, to skóra na niej zużyje się szybciej, niż gdyby
    > była w jakikolwiek sposób pielęgnowana. Podobnie sytuacja wygląda z
    > fotelem kierowcy.

    Poza tym, niektore materialy (czesto sztuczne) z ktorych wykonane sa
    kierownice potrafia ulec biodegradacji na dystansie 30-40kkm. Wystarczy
    aby przetarla sie powloka zabezpieczajaca "gąbke".
    Kierownica zaczyna wygladac jakby samochod mial 300kkm, a faktycznie ma
    150, mimo ze jeszcze calkiem niedawno byla calkiem ok.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 89. Data: 2010-04-08 16:49:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    DoQ pisze:

    > Wkazesz gdzie napisalem ze nowe, czy tak chciales sobie popieprzyc?

    Ups, mam wrazenie ze zle zrozumialem kontekst twojej wypowiedzi - jak
    tak to sorry :) Jak nie to -pieprzysz;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 90. Data: 2010-04-08 17:51:30
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Jurand pisze:

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:hpk68h$m9a$2@news2.ipartners.pl...

    > No i właśnie. Średni roczny przebieg samochodu klasy Mondeo, z silnikiem
    > diesla, to około 25 tysięcy km w Polsce. Wszystko, co od tego odbiega w
    > dół - jest podejrzane. Nikt bowiem przy zdrowych zmysłach nie kupował
    > takiego auta nowego za kupę pieniędzy po to, żeby się w niego wpatrywać,
    > jak ładnie wygląda na podjeździe pod domem.

    Bez przesady. Ja mam Sharana bo lubie moc sie wygodnie z tylu polozyc
    jak na kanapie i wypic w trasie kawe ;) A 99% czasu jezdza nim max 2 osoby.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com