  • 91. Data: 2010-04-08 19:58:33
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hpj44b$nmt$3@news.onet.pl...
> [...]
    oryzacja.pps

    > jestem skory w to uwierzyć...
    > Robię ok. 20km dziennie to ok 7300 w roku + kolejne 7000 to jakieś
    > wycieczki typu nad morze, jezioro itp.
    > Więc jak mi debil jeden z drugim pisze, że to niemożliwe i że diesel to na
    > pewno robił >25000 rocznie to nie chce mi sie gadać :)

    Robię dziennie podobnie, w sumie też wychodzi poniżej 20kkm rocznie.
    Mam diesla? dlaczego? bo nie kupowałem nowego!
    Kupując nowego nie kupiłbym go, bo nie ma sensu dokładać 20 kawałków z
    przyczyn przebiegów.
    Ale kup pan używana fajną benzynę. To prawie niemozliwe.
    Szukam teraz jakiegoś fajnego Mondeo 2.0 145KM, może Peugeot 407 2.0
    benzyna albo C5 2.0 benzyna i nie chcę kombi bo to autobusy prawie.
    No i jaki mam wybór?
    Albo fajne ale diesle, albo jak benzyny to golasy i najmniejsze moce i w
    ilościach do policzenia na palcach jednej ręki drwala po wypadku z piłą
    łańcuchową.

    Na razie jeżdzę klekotem który zimą dopiero się rozgrzewa jak dojeżdzam do
    pracy, ale w trasie to miód malina. Tylko te nasze dolnosląskie drogi...
    Alfa tego nie znosi.

    Poprzednio miałem Meganke, kupiłem 5 latka z 67 na liczniku, sprzedałem 10
    latka z 120cośtam na liczniku. Poszedł od reki do znajomego.

    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 92. Data: 2010-04-08 21:01:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

    > Jak pokażesz mi taki 407 w.w przedziale który ładnie wygląda to jestem
    > zainteresowany.

    1.6 HDI z 2006 roku z NavTeq i pakietem sport pasuje? Bo jeśli tak - to
    będzie u mnie najdalej za tydzień. Zapraszam.
    Mam jeszcze 2.0 HDI z 2007 roku Exclusive, ale to odrobinkę drożej. Reszta
    na priv.

    Jurand.

  • 93. Data: 2010-04-08 22:19:18
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    > Te najtańsze możesz sobie spokojnie odpuścić - najczęściej są to auta
    > stojące u Turka w komisie, który powie Ci przez telefon, że samochód jest
    > piękny, zrobisz sobie wycieczkę 1000 km po to auto i na miejscu zobaczysz
    > jakąś uklepaną ruinę.

    To nie są te najtańsze, jest tez sporo ponizej 2500 :-)

  • 94. Data: 2010-04-09 09:36:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    to pisze:

    > Chyba pomylił Ci się duży moment na niskich obrotach z momentem wyłącznie
    > na niskich obrotach.

    Popatrz jak ludzie jeżdzą. Obroty powyżej 3,5-4k praktycznie nikogo
    nie interesują poza 1% maniaków którzy muszą "wykorzystać moc silnika"...

  • 95. Data: 2010-04-09 14:58:43
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    > Reszta na priv.
    >
    > Jurand.
    To Mondeo masz fajne
    Monse1

  • 96. Data: 2010-04-09 16:14:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 09:36:14 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Popatrz jak ludzie jeżdzą. Obroty powyżej 3,5-4k praktycznie nikogo
    > nie interesują poza 1% maniaków którzy muszą "wykorzystać moc silnika"...

    No wlasnie, wiec co z tego, ze bede sobie klepal dieslem na niskich
    obrotach, skoro na kazdych swiatlach i tak bede spotykal te same samochody?
    :)

    A o trasie nawet nie wspomne - zero mieszania biegami, plynna jazda.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 97. Data: 2010-04-09 17:21:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Popatrz jak ludzie jeżdzą. Obroty powyżej 3,5-4k praktycznie nikogo nie
    > interesują poza 1% maniaków którzy muszą "wykorzystać moc silnika"...

    O tak, widzę, że należysz do osób, które lubią wyciągać ogólne wnioski na
    podstawie samych siebie i paru znajomych.

    --
    cokolwiek

  • 98. Data: 2010-04-09 17:22:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > No wlasnie, wiec co z tego, ze bede sobie klepal dieslem na niskich
    > obrotach, skoro na kazdych swiatlach i tak bede spotykal te same
    > samochody? :)

    Mnie byś nie spotkał. ;-)

    > A o trasie nawet nie wspomne - zero mieszania biegami, plynna jazda.

    O tak, a przed wyprzedzaniem trzeba spisać testament i powierzyć duszę
    stwórcy.

    --
    cokolwiek

  • 99. Data: 2010-04-09 22:33:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 9 Apr 2010 17:22:34 +0200, to napisał(a):

    > O tak, a przed wyprzedzaniem trzeba spisać testament i powierzyć duszę
    > stwórcy.

    Zamiast spieszyc sie ze wszystkimi, badz indywidualista - zwolnij :)

  • 100. Data: 2010-04-10 02:22:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Jurand <j...@i...pl> wrote:

    > Ano wyobraź sobie, że jeśli ktoś kierownicy, obszytą jasną skórą, nigdy w
    > życiu nie wyczyścił, to skóra na niej zużyje się szybciej, niż gdyby była w
    > jakikolwiek sposób pielęgnowana.

    Ja bym dodał, że źle pielęgnowana skóra zniszczy się o wiele szybciej
    niż wcale nie pielęgnowana.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski