    From: polymorphus <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mondeo vs Laguna
    Date: Thu, 08 Apr 2010 12:49:28 +0200

    Jurand pisze:
    .

    > Masz go od nowości? Garażujesz? Jeździsz zimą?

    No tu sie pewnie przyczepisz, ale opisze szczerze. Auto kupione w 2007 w
    komisie, sprowadzone z Holandii, z przebiegiem 220tys. Srodek nie jak
    nowy, ale zadbany, schludny, elementy ze sladami uzytkowania, ale
    estetycznie, choc nie podpicowane. Przy lakierze nic nie robione, tego
    jestem pewien, bo przy kupnie byl moj kuzyn, doswiadczony lakiernik,
    ktory to posprawdzal. Ze szczegolnym uwzglednieniem elementow, o ktorych
    pisales, bo tez mowil, ze _dosc czesto_ (ale nie zawsze) w tych autach
    sa tego typu problemy. Po kupnie (z wielu wzgledow dopiero PO kupnie)
    dokladna diagnostyka - udalo mi sie nie wdepnac w g... ;) Jezdze zima,
    auto pod chmurą. Wrocław, sol taka, że po zimie musialem zmienic tlumik
    koncowy. Z lakierem NIC. Choc pozyjemy, zobaczymy...

    > Praktycznie to się nie mylę, istnieć mogą odosobnione przypadki, że z
    > tytułu sprzyjających warunków klimatycznych Mondeo nie zardzewiało.
    > Miałem też i takie modele - były najczęściej z Włoch lub Hiszpanii -
    > suchy, ciepły klimat, nie sprzyjający powstawaniu korozji.
    > W normalnych polskich warunkach 99% Fordów tu i ówdzie pokazywało rudą.

    No odwazne dane statystyczne. Ja az takiego przegladu nie mam, pozostaje
    wierzyc albo nie w to 99%. Tym bardziej sie zatem ciesze, ze jestem w
    tym 1%, choc watpie, zeby to grono bylo az tak waskie ;)

    > Jurand.

    polyM