-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Mon, 27 Sep 2010 20:18:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 48
Message-ID: <i7qn1v$fh8$1@news.onet.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl> <i7qeu1$lvu$1@news.onet.pl>
<i7qkha$ja1$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285611391 15912 91.150.222.21 (27 Sep 2010 18:16:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 18:16:31 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313047
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:i7qkha$ja1$1@news.task.gda.pl...
>>> Np. w moim steptroniku skrzynia redukuje dopiero wtedy gdy wcisnę
>>> pedałem przycisk kickdown.
>>
>> Czyli kłamiesz - pisząc powyżej, ze żaden automat nie redukował biegu od
>> mocnegow wciśnięcia pedału gazu. No, chyba że ten przycisk kickdown
>> wciskasz pedałem hamulca.
>>
> Czy TY potrafisz człowieku czytać ze zrozumieniem? Normalnie mnie tu
> ponosi przed komputerem jak czytam Twoje debilizmy...
Nie czytaj. Brandzluj się swoją betą nadal i wierz święcie w to, że
wszystkie skrzynie automatyczne mają KD uruchamiany przyciskiem pod pedałem.
> Mocne wciśnięcie pedału gazu, to nie jest wciśnięcie kick-down. Rozróżnij
> te dwie rzeczy!!!
A nie rozróżniam? To, że skrzynia ma przycisk do KD, nie oznacza, że
wszystkie automaty tak mają. Część reaguje zmianą biegu po naciśnięciu
pedału do podłogi, kiedy NIE MA przycisku KD, tylko komputer sobie odczytuje
maksymalne wychylenie przepustnicy z czujnika jej położenia. Paniał?
>>> Wtedy zrzuca np. o dwa biegi. Przy normalnym mocnym wciskaniu nie
>>> redukuje, bo nie ma takiej najmniejszej potrzeby. Miałaby skrzynia
>>> redukować bieg, żeby po 2 sekundach znów wrzucić niższy?
>>
>> Różne są skrzynie i niektóre nie mają przycisku kickdown, ale przy
>> wciśnięciu pedału gazu do podłogi redukują o 2-3 biegi.
>>
> Nie pisałem nigdzie o wciskaniu do podłogi kick-down. I nikt też tak tutaj
> nie pisał. Była mowa o mocnym wciśnięciu pedału gazu a nie o wciskaniu
> kick-down.
Też powinna zredukować. Być może nie o 2 biegi w dół, ale o jeden na pewno.
>> Akurat skrzynia steptronic w BMW to żaden szał nie jest. Daleko jej do
>> DSG.
>>
>
> Buhahahahaha... No comment.
No niestety taka jest smutna prawda. Ale zapatrzony w swojego steptronika
maniak BMW w to nie uwierzy.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 20:29 kogutek
- 27.09.10 21:33 V-Tec
- 27.09.10 21:35 V-Tec
- 27.09.10 21:50 V-Tec
- 27.09.10 22:09 Mariusz Chwalba
- 27.09.10 22:21 arek.pp
- 27.09.10 22:32 Adam Płaszczyca
- 27.09.10 23:15 kogutek
- 28.09.10 00:09 J.F.
- 28.09.10 02:37 to
- 28.09.10 03:10 to
- 28.09.10 03:51 Filip KK
- 28.09.10 03:55 Filip KK
- 28.09.10 03:56 Filip KK
- 28.09.10 04:06 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=