    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Mon, 27 Sep 2010 20:18:17 +0200

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i7qkha$ja1$1@news.task.gda.pl...

    > Czy TY potrafisz człowieku czytać ze zrozumieniem? Normalnie mnie tu
    > ponosi przed komputerem jak czytam Twoje debilizmy...

    Nie czytaj. Brandzluj się swoją betą nadal i wierz święcie w to, że
    wszystkie skrzynie automatyczne mają KD uruchamiany przyciskiem pod pedałem.

    > Mocne wciśnięcie pedału gazu, to nie jest wciśnięcie kick-down. Rozróżnij
    > te dwie rzeczy!!!

    A nie rozróżniam? To, że skrzynia ma przycisk do KD, nie oznacza, że
    wszystkie automaty tak mają. Część reaguje zmianą biegu po naciśnięciu
    pedału do podłogi, kiedy NIE MA przycisku KD, tylko komputer sobie odczytuje
    maksymalne wychylenie przepustnicy z czujnika jej położenia. Paniał?

    > Nie pisałem nigdzie o wciskaniu do podłogi kick-down. I nikt też tak tutaj
    > nie pisał. Była mowa o mocnym wciśnięciu pedału gazu a nie o wciskaniu
    > kick-down.

    Też powinna zredukować. Być może nie o 2 biegi w dół, ale o jeden na pewno.

    > Buhahahahaha... No comment.

    No niestety taka jest smutna prawda. Ale zapatrzony w swojego steptronika
    maniak BMW w to nie uwierzy.

    Jurand.