-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Mon, 27 Sep 2010 18:26:58 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 55
Message-ID: <i7qgg2$r5r$1@news.onet.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7pvph$8ne$1@news.task.gda.pl> <i7q2uj$h3s$1@news.onet.pl>
<i7q81l$la8$2@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285604674 27835 91.150.222.21 (27 Sep 2010 16:24:34 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 16:24:34 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313016
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:i7q81l$la8$2@news.task.gda.pl...
>>>> Dokladnie tak, tzn mechaniczne ASB sa glupie i od razu wrzucaja wyzszy
>>>> bieg, jezeli odpuscisz gaz,
>>> Jedziesz na 3 biegu 60 km/h, puszczasz gaz i skrzynia redukuje na
>>> 2??????????????? Chyba coś Ci się pozajączkowało.
>>
>> To nie jemu się pozajączkowało tylko Tobie.
>
> Tobie i jemu się pozajączkowało.
>
>> wyższe przełożeni != wyższy bieg
>
> Masło maślane = masło maślane. :)
>
> Jeżeli redukujesz z 4 do 2, to zmieniasz bieg na wyższy, a nie na niższy.
Pieprzysz i tyle. Biegi masz ponumerowane od 1 do 6 (dla skrzyni
6-biegowej). Już sam zdrowy rozum nakazuje nazywanie biegiem wyższym tego,
który ma wyższy numer. Pomijam już fakt, że ogólnie jest przyjęte takie
właśnie nazewnictwo, nawet w fachowych artykułach.
> Na biegu drugim silnik musi się mocniej wkręcić w obroty, by pokonać taką
> samą drogę, jak na "wyższym biegu", czyli niższym np. na czwartym biegu.
> Dlatego jak redukujesz z 4 do 2, to redukujesz w skrzyni koło mniejsze, na
> większe. I co za tym idzie?
A wrzucasz MNIEJSZY bieg, czy NIŻSZY?
>>> Dziwne to jest, bo ja czegoś takiego nie zauważyłem w moim
>>> steptronicu, ani też w tiptronicu w poprzednim aucie. Ani też w 3
>>> litrowej benzynie w mitsubishi. Jeździłem (czyt: nie użytkowałem)
>>> multitroniciem i też nie zauważyłem takiego zachowania, żeby
>>> następowała redukcja biegu.
>>
>> Ciekawe, bo ja zauważyłem taką skłonność w każdej skrzyni, ale one były
>> po prostu sprawne.
>
> Sugerujesz, że jeździłem z niesprawnymi skrzynkami?
No, chyba tak, skoro u Ciebie wyższy bieg był biegiem niższym...
>> U siebie jak wcisne
>> gaz delikatnie to własnie nawet z niższych obrotów ciągnie bardzo
>> ładnie,
>
> J.F. uważa, że skrzynie automatycznie nie ciągną od niskich obrotów i
> nazywa do "automat-lag".
Bo nie ciągną. Im starszej generacji skrzynia, tym bardziej jest to
odczuwalne - szczególnie przy powolnym ruszaniu.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 18:28 Jurand
- 27.09.10 19:01 Tomasz Pyra
- 27.09.10 19:31 Filip KK
- 27.09.10 19:35 Przembo
- 27.09.10 19:56 Filip KK
- 27.09.10 20:15 Jurand
- 27.09.10 20:18 Jurand
- 27.09.10 20:29 kogutek
- 27.09.10 21:33 V-Tec
- 27.09.10 21:35 V-Tec
- 27.09.10 21:50 V-Tec
- 27.09.10 22:09 Mariusz Chwalba
- 27.09.10 22:21 arek.pp
- 27.09.10 22:32 Adam Płaszczyca
- 27.09.10 23:15 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=