-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Fri, 24 Sep 2010 10:45:33 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i7hoff$a9s$1@news.onet.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl> <i7hl2o$i0$1@news.onet.pl>
<i7hnlk$85j$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285317935 10556 213.17.193.243 (24 Sep 2010 08:45:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Sep 2010 08:45:35 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312479
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
news:i7hnlk$85j$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2010-09-24 09:47, Agent pisze:
>>
>> Użytkownik "Wangog" <W...@g...pl> napisał w wiadomości
>> news:i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl...
>>> Witam
>>>
>>> Wytlumaczcie mi prosze dlaczego wszyscy i wszedzie podaja w 90% tylko
>>> moc silnika wyrazona z KM?
>>> Przeciez moc to predkosc a dopiero moment obrotowy to elastycznosc
>>> silnika, przyspieszenie i frajda z jazdy.
>>> Nauczylem sie tej zasady gdy najpierw mialem Carine E z moca 107 KM
>>> (125 Nm) a teraz posiadam C klase CDI ktora ma 125 KM i 300 Nm.
>>> Jazda jest nieporownywalnie "ciekawsza".
>>> Wiem ze diesle z zasady maja wiekszy moment ale to tutaj nie o to
>>> chodzi.
>>>
>> Oj widzę że dyskusja benzyna kontra diesel gotowa. Moc się podaje po to
>> żeby klient był zadowolony.
>
> Natomiast moment podaje się aby zadowolić klienta z silnika, który zdycha
> już przy 3k obrotów.
>
diesel zdycha przy 4 tys i wtedy się przełącza na nast bieg i znowu można
ładnie przyspieszać.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.10 10:47 BaX
- 24.09.10 11:05 Sylwester Łazar
- 24.09.10 11:08 Agent
- 24.09.10 11:12 Jakub Witkowski
- 24.09.10 11:13 Myjk
- 24.09.10 11:39 J.F.
- 24.09.10 12:49 Przembo
- 24.09.10 12:54 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 24.09.10 13:04 Katanka
- 24.09.10 13:05 Michał
- 24.09.10 13:10 Excite
- 24.09.10 13:22 gosmo
- 24.09.10 13:31 J.F.
- 24.09.10 13:36 bobesh
- 24.09.10 13:47 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?