    From: Scypio <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moja przygoda z fotoradarem (DK2)
    Date: Mon, 11 Jul 2011 09:02:49 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 10:42:08 +0200, Andrzej Ława napisal(a):
    > No to jeździj tak dalej i nie będzie problemu.

    Konieczność naprawy lakierniczej a może nawet wymiany zderzaka w
    moim samochodzie to jest problem. Muszę poświęcić temu mój
    czas i pewnie zostanę na ładnych parę dni bez auta.

    Wiem, że niektórzy na tej grupie mają zapędy edukatorów drogowych,
    sugerują debilne rozwiązania typu "hamowanie na pieska" żeby gościa
    z tyłu czegoś tam nauczyć.

    Ja nie mam takich zapędów, ja chcę spokojnie i bezpiecznie dojechać do
    celu. Staram się zminimalizować skutki nie tylko własnych błędów za
    kółkiem, lecz również innych uczestników ruchu. Nawet nie chcę myśleć
    co by się stało, gdyby motor złożył się w drugą stronę i panna zamiast
    do rowu poleciała pod koła tira nadjeżdżającego z przeciwka.

    Jestem rozczarowany, bo nie lubię dróg takich jak DK2, przećpanych
    tysiącem znaków, gdzie ograniczenia prędkości zmieniają się chyba
    co 500m, gdzie co chwila trafiają się różne przeszkadzajki. Jestem
    rozczarowany, bo wiem, że przejechanie 700 km po autostradzie (nawet
    jeśli po drodze trafi się na niej korek) jest mniej męczące niż 100km
    po wyremontowanej i typowo oznakowanej krajówce. Jestem rozczarowany,
    bo nasi południowi sąsiedzi jakoś mogli wybudować autostrady i drogi
    ekspresowe i że są u nich (w porównaniu do naszych) tanie jak barszcz.

    Natomiast budowa fotoradarów idzie nam świetnie.

    pozdrawiam,
    --
    scypio