-
Data: 2011-07-11 11:14:36
Temat: Re: Moja przygoda z fotoradarem (DK2)
Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-07-11 09:51, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> news:ive6ml$ovk$2@inews.gazeta.pl...
>> W dniu 2011-07-11 08:40, Myjk pisze:
>>> Sun, 10 Jul 2011 18:42:35 +0000 (UTC), Scypio
>>>
>>>> Co nie zmienia faktu, że pierwotną przyczyną opisywanej kolizji jest
>>>> stojący sobie przy drodze fotoradar + łoś za kierownicą bliżej
>>>> niezidentyfikowanego pojazdu.
>>>
>>> Przyczyną tej kolizji był motocyklista, a pośrednią przyczyną łoś za
>>> kierownicą hamującego auta gdzieś z przodu -- choć tak na prawdę nie
>>> wiesz
>>> dlaczego hamował, a automatycznie zrzucasz wszystko na radar.
>>>
>>
>> Ludzie zawsze hamują przy fotoradarach i zawsze do 50km/h niezależnie
>> na jakim ograniczeniu ten FR stoi.
>
> Ale dlaczego się tak dziwisz?
Nie dziwie się tylko stwierdzam fakt.
> Przecież limity prędkości ma w Polsce w d... każdy kto stara się
> normalnie jechać (może poza skretyniałymi kapelusznikami, którzy myśleć
> nie potrafią, więc cieszą się że są w stanie zapamiętać chociaż to, co
> na znaku napisali).
Ale to tyczy się głównie ślepych kapeluszników, którzy jadą wolno i
bezpiecznie i w dupie mają znaki. Bo w TV powiedzieli, że to nie oni są
odpowiedzialni za wypadki. Dlatego IMHO tych wypadków powodują najwięcej.
> Skąd więc ktoś kogo nie interesuje jaki wcześniej był ustawiony limit,
> więc nie zwraca na takie znaki uwagi, ma wiedzieć jaki ten limit w danym
> miejscu obowiązuje, jak już zobaczy fotoradar?
> Sam się przyznam, żegdyby nie wyświetlający się na ekranie nawigacji
> limit przy fotoradarze, prawie nigdy bym nie wiedział ile mogę jechać
> przy fotoradarze.
A ja patrze na znaki w tym ograniczenia, owszem nie zawsze przestrzegam
tych drugich. Chociażby po to aby nie generować niebezpiecznych sytuacji
na drodze, poprzez blokowanie ruchu.
Jednak trzeba sprawiedliwie przyznać, że problemem mogą być znaki
oznaczające teren zabudowany, czasem ciężko się połapać, czy droga w
lesie to jest teren zabudowany czy nie. Bo teren zabudowany ciągnie się
już od kilkudziesięciu kilometrów przez kilka miejscowości. W tym
przypadku faktycznie nawigacja pomaga.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.07.11 11:17 Andrzej Ława
- 11.07.11 11:26 Arek
- 11.07.11 11:28 Arek
- 11.07.11 11:30 elmer radi radisson
- 11.07.11 11:31 kogutek
- 11.07.11 11:35 Cavallino
- 11.07.11 11:36 Cavallino
- 11.07.11 11:38 Cavallino
- 11.07.11 11:45 Andrzej Ława
- 11.07.11 12:00 Bartłomiej Zieliński
- 11.07.11 12:04 Bartłomiej Zieliński
- 11.07.11 12:07 Bartłomiej Zieliński
- 11.07.11 12:09 venioo
- 11.07.11 12:10 venioo
- 11.07.11 12:14 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=