  • 31. Data: 2009-11-23 13:11:01
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Profesor nie przygotowal sie do wykladu? ;)
    > http://www.skanowanie.com.pl/html/jj25.html
    > http://www.skanowanie.com.pl/html/jj26.html
    > http://www.skanowanie.com.pl/html/jj28.html
    > http://www.skanowanie.com.pl/html/jj35.html
    > http://www.skanowanie.com.pl/html/jj36.html

    Takie kadry robisz ze statywu? Jakie na ogół są parametry ekspozycji w
    taki mglisty poranek? Pytam z ciekawości bo nigdy mi nie starczyło
    wytrwałości na tak wczesne wstawanie na zdjęcia ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 32. Data: 2009-11-23 13:28:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Takie kadry robisz ze statywu? Jakie na ogół są parametry ekspozycji w
    > taki mglisty poranek?

    Co do statywu to oczywiscie tak, a co do ekspozycji
    to nie mam pojecia - wtedy nie bylo exifow ;)
    Korekta zapewne +1 - +1.5EV.

    > Pytam z ciekawości bo nigdy mi nie starczyło wytrwałości na tak wczesne
    > wstawanie na zdjęcia ;).

    Blad, kto rano wstaje... ;)

  • 33. Data: 2009-11-23 13:29:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Hehe grupa taka jest? :)))
    >
    > Na pierwszy rzut oka zaden z autorow nie czyje blusa.
    > Albo zwykle widoczki, albo HDRy, albo widoczki wyprane z kontrastu.

    to samo miałem napisać, g tam a nie LDRy... :)

  • 34. Data: 2009-11-23 13:29:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Sprawdzalem domene www.ldr.com ale cholera, zajeta :(

  • 35. Data: 2009-11-23 13:31:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > technicznie , w przeciwynm wypadku nie ma co pokázywac , mozna co
    > najwyzej pytac .
    >
    > Zdjecie dobre technicznie i estetycznie sfotografowane dostaje wg tych
    > kryteriow ocene niedostateczna.
    > I to sie pokrywa z odczuciami ogladajacych - takie zdjecia nikogo nie
    > poruszaja , co najwyzej przez uprzejmosc powie ktos ze ladne.
    > Dopiero jesli pojawia sie jakis przekaz ideowo - tresciowy , czegos
    > mozna sie domyslac to pojawia sie szansa na ocene dostateczna.
    >
    > Zeby zdjecie poruszylo czlowieka ...ach moze w nastepnym ocinku ,

    pokasz fotki w końcu...

  • 36. Data: 2009-11-23 13:33:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Henry(k) wrote:

    > Jakuba zawsze fascynowały takie zdjęcia. Pamiętam jak zachwycał się
    > zdjęciami Taidy. Zresztą nawet ma je na swojej stronie (skany ze
    > slajdów) http://www.skanowanie.com.pl/html/tt01.html (i następne)
    > Zresztą na stronie są też "LDR-owe" zdjęcia Jakuba z 2004 - robione
    > "na kliszy".
    >
    > Ja tam akurat lubię większe kontrasty
    > http://www.pbase.com/hfoto/puszczan (miniplenerek z Kubą i Markiem
    > Dyjorem).

    kiedyś trzeba by to powtórzyć tylko wcześniej i zrobić jakieś LDRy :)

  • 37. Data: 2009-11-23 13:34:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:
    > Moim zdjęciom dużo brakuje, jednak staram się na różne sposoby
    > kombinować. Kolejne zdjęcie i prośba o parę słów oceny:
    > http://images8.fotosik.pl/132/7f7b71c0630f7f64.jpg

    to nie jest LDR to jest normalne zdjęcie drzewa.

  • 38. Data: 2009-11-23 13:47:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > kiedyś trzeba by to powtórzyć tylko wcześniej i zrobić jakieś LDRy :)

    Jeszcze wczesniej? ;) Trzeba bedzie zaczac wieczorem :))
    Wtedy bylismy ze dwie godziny przed wschodem i bylo ciemno jak w d..e :)

    O, sam Autor :)))
    http://www.pbase.com/hfoto/image/35801730

  • 39. Data: 2009-11-23 14:44:42
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawdzalem domene www.ldr.com ale cholera, zajeta :(

    Chcesz zrobić konkurencje ZPAF czy indywidualna inicjatywa?

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 40. Data: 2009-11-23 14:48:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Chcesz zrobić konkurencje ZPAF czy indywidualna inicjatywa?

    A kto to jest ZPAF? ;)