  • Data: 2011-08-27 16:27:15
    Temat: Re: Modol domykania szyb
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-27 13:53, Norbert pisze:

    > A moze po prostu wystarczy zaprogramowac szyby.
    > U mnie w mondeo mk3 tez po odlaczeniu aku szyby sie resetuja i
    > automatyka dziala tylko w dol.
    > Ale wystarczy kazda szybe po kolei opuscic i podniesc na max
    > przytrzymujac jeszcze 3 sekundy i automatyka juz dziala bez problemu i w
    > gore i w dol oraz z pilota.

    Tylko, ze moj eszkort jest dosyc ..... jakby to ujac delikatnie - inny ;)

    Ma tone szpachli na sobie, kolor zmieniony przez kowala, a do setki
    przyspiesza nieco szybciej od malacza :) Wiec nie zdziwilbym sie, gdyby
    to, o czym piszesz spowodowalo wzrost mocy o 10km ;)

    Notabene powiesz mi jak zaprogramowac zamykanie centrala po odpaleniu
    silnika? Bo kojarzy mi sie, ze dzialalo jak go kupilem ;)
    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl