    From: orcio <o...@N...pl>
    Newsgroups: pl.comp.sieci,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Modernizacja do RACK
    Date: Fri, 30 Oct 2009 21:47:36 +0100

    BartekK pisze:
    > A co z nośnością? Jesteś pewny że ta szafka zniesie ci wagę UPSA,
    > serwera, nie wypaczy albo nie wyrwie się ze ściany?

    producent podaje 30kg dopuszczalne obciążenie (1szy z googla) UPS ma
    20kg pewnie znajdę coś co ma większe obciążenie albo lżejszy UPS. Jak u
    Ciebie jest z tą waga bo nie wiem czy tam jest możliwość przejścia na
    wylot przez ścianę?

> [...]
    >
    > - Serwer zamontowałem w resztkach obudowy ATX, najmniejszej jaką
    > znalazłem, o głębokości fabrycznej 44cm, ale pozbawionej frontpanelu
    > (zyskałem ~2,5cm), zamontowana poziomo w racku i "śledziami do klienta"
    > a były-przód-obudowy dotyka pleców szafy, oraz używam specjalnie
    > zorganizowanych wtyczek kątowych (zasilania 230v i rs232, RJ45 się
    > mieszczą). I tak zamykając drzwiczki dociskam kable, co jest conajmniej
    > niefajne.

    > Np możliwość zainstalowania w szafach rack? (gdzie łatwiej wszystko
    > zorganizować/wymieniać/podłączyć/rozprowadzić/chłodz
    ić grupowo itp).
    > Wiele rzeczy "do szafy rack" jest droższe, bo jest do szafy rack, i
    > jedyną ich zaletą jest to, że jest do szafy rack.

    Zastanawiałem sie czy to nie ma większej odporności na prace 24/7 ale
    jak tylko bonus to RACK to aż tak mnie nie zachęca.

    Dlatego że nikt
    > profesjonalny nie postawi w serwerowni regału z ikeii i powie adminowi
    > "a tu se serwery jakoś poustawiaj, kable pociągnij bokiem, a na szafie
    > switche będą leżały"

    > Google images > ibm server > obejrzyj jakie to jest długie, nawet w
    > wersji Tower. To się nie chce mieścić nawet do szaf o głębokości 80cm
    > (szafy serwerowe miewają 1m na głębokość nie bez powodu)

    tak do tego jeszcze dojście z obu stron a nawet ściągane ścianki boczne,
    ale na takie bajery nie mogę sobie pozwolić.