  • Data: 2009-06-18 17:10:48
    Temat: Re: Modem - USB czy PCIMCIA
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-06-2009 o 18:29:42 owp <o...@g...pl> napisał(a):

    > USB jest bardziej uniwersalny - jak kupisz nowego laptopa, nie będziesz
    > musiał kupować nowego modemu. No ale jak nie zamierzasz, to bierz PCMCIA.

    Ten na USB w sumie faktycznie jest uniwersalny, bo tak jak mówisz, i w
    desktopa można go wsadzić, czy przy zmianach laptopa, czy mając ich kilka,
    czy pożyczając komuś.. Ale jak wtedy trzeba uważać na lapka, bo z takim
    czymś trzymanie go na kolanach czy ciągłe zmienianie jego położenia to dla
    mnie duża męczarnia i stres co by nie uwalić czasem wystających dzyndzli.
    Dałem zapytanie bo myślałem że istnieją jakieś techniczne różnice w tych
    modemach, przypuszczałem że może w mocy anteny.. skoro USB bardziej
    wystaje to i może antena w nim jakaś dużo lepsza.. Wtedy być może bym się
    poświęcił i robił z laptopa jeża :) A tak to eee.

    --
    Pzdr, Piotr M