  • Data: 2014-07-11 18:15:32
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > O ile wiem to w USA tak jest, u nas ... byc moze prawo czekowe
    > akceptuje, ale czy bank zaakceptuje ?

    Skoro prawo nakazuje akceptację, a bank tego nie robi, to w tym
    momencie powstaje pytanie kolejne: czy KNF zaakceptuje taki bank.

    To moje pytanie banku do miało takie tło, że ów bank nagle przysłał
    mi jakąś dziwną kartę, w dodatku twierdząc, że to na mój wniosek.
    A dotychczasową chciał unieważnić. Powoływał się przy tym na
    punkt regulaminu o zamianie kart. Z tym że w tym regulaminie
    stało wyraźnie, że nowa ma mieć warunki *nie gorsze*. A ona
    była całkiem do bani, zwłaszcza gdy porównać ze starą, wydaną
    na podstawie osobnej, wynegocjowanej obustronnie umowy. Więc
    ich na początku spytałem, co ini na to, jeśli w ogóle w tym
    banku nie będę miał kart, a za to będę ich zadręczał robotą
    z czekami. Jakoś mało się przejęli (nowy właściciel banku
    zapowiedział redukcję zatrudnienia, więc każda robota jest
    dla załogi cenna). Pomogła dopiero skarga do KNF. Jednego dnia
    dostałem pocztą pismo z Komisji, że będą sprawdzać co im w tym
    banku nie sztymuje, a już następnego dnia zadzwonił Sam Pan
    Dyrektor Banku. Powiedział, że wprawdzie takich kart jak moja
    stara unieważniona już nie moga wydawać, ale jak się zgodzę,
    to mi dadzą plastik w wersji prestiżowej, ale na warunkach
    jak miałem w umowie. I że normalnie to oczywiście pocztą, ale
    jako że nie mam żadnej aktywnej karty, to mi wyślą kurierem.
    Ponieważ już jest godzina 16, to normalny kurier może być na
    jutro, ale jest jeszcze ekspresowy, co dostarczy za dwie godziny
    -- i co ja na to. Ja na to, że jutro mogę wyjechać, więc lepiej
    ekspresowy. Przywiózł. Ale nie samą kartę, tylko jeszcze torbę
    z butelką wina (czerwone wytrawne, amerykańskie ze stanu Washington
    -- nic specjalmnego, ale nie poczułem się obrażony, że zbyt tanie).

    --
    Jarek