  • Data: 2014-07-11 20:41:25
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Hm, w 1985 i 87 mmHg jeszcze nie byly zakazane
    > http://www.youtube.com/watch?v=SI_hlH02oL4
    > http://www.youtube.com/watch?v=JeaARQWCQbA

    No faktycznie. Umknęło mi, że jednak te milimetry zostały, nie zakazali
    ich od razu. Ludzie wtedy gadali, że odkąd zabrakło milibarów i pojawiły
    się te całe hektopaskale, to pogoda jakaś gorsza. A uczeni podchwycili
    i straszyli globalnym ochłodzeniem i nadchodzącym zlodowaceniem.

    > w 1988 chyba skreslili barometry w ogole
    > http://www.youtube.com/watch?v=qEWpbFJFwJY
    > http://www.youtube.com/watch?v=r9YPLVYT_jg

    To już końcówka PRL. Dziadostwo takie, że jak im się barometr zepsuł,
    to nie mieli wsadu dewizowego na nowy.

    > Ale Wicherek zostal zwolniony "w latach 70-tych" jak podaje wikipedia.

    Ja zwolniłem telewizor w roku 1981, wcześniej oglądałem w miarę regularnie.
    Wicherka dobrze pamiętam, bo mi nikt inny go nie przesłonił w pamięci.

    > Troche racji w tym jest ...

    Ciekawe jak duże jest to "trochę". To znaczy jaki odsetek społeczeństwa
    faktycznie nie kuma tak skomplikowanych rzeczy.

    Jarek

    --
    Usia, siusia, cepeliada
    W ogródeczku panna Mania