  • Data: 2014-06-26 18:50:29
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal M. Lechanski napisał:

    > Przepisy dopuszczają jedynie gniazdka z galwaniczną izolacją np do
    > szczoteczki do zębów czy maszynki do golenia.

    > Sznurkiem to tylko światło.
    > Za pralką w kuchni (albo tzw utility room) przemawia fakt że miejsca w
    > tradycyjnych angielskich domach w łazienkach zbyt wiele nie ma.
    > Ostatnio jednak coraz częściej można zobaczyć pralki łazienkach, zawsze
    > są to jednak domy po remoncie. Podłącza się maszynę na stałe, do
    > hermetycznej puszki.

    Jak dom przed zakupem oglądaliśmy to w jednej łazience był włączony
    elektryczny grzejnik na ręczniki, był ciepły więc działał,podłączony jak
    piszesz do puszki na stałe, po zakupie chcę go włączyć a on nie działa,
    w międzyczasie była robiona inspekcja instalacji i odłączyli bo nie
    wolno i basta.

    > przesada, to to Anglicy już odkryli. Podobnie jak dwuszybowe okna.
    > Kiedyś "double glazing" to była specjalna folia, którą naklejało się na
    > szybę. Skuteczność zaj...a, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę, że
    > zazwyczaj okna były tak nieszczelne i często wypaczone.
    >
    > P.S.
    > Kiedyś w angielskich sypialniach nie było ogrzewania - z powodu że
    > niepotrzebne jak się pod kołdrą schowasz...
    > Do zmywania, pomimo bieżącej wody w każdym domu, wciąż wielu ludzi używa
    > miski napełnionej wodą i wstawionej do zlewu.

    Mam w robocie jednego takiego, nie używa ciepłej wody ani ogrzewania,
    szkot, pół-polak.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html