  • Data: 2014-06-27 01:23:30
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 czerwca 2014 16:58:38 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:
    > Witam,
    >

    > Znalazłem coś takiego w ofercie TME. Jest to swoistego rodzaju nowe
    >
    > podejście do montażu gniazdek elektrycznych w domu.
    >
    > Remontuje sobie domek więc pomyślałem, że może by coś takiego spróbować.
    >

    > Używał ktoś podobnego rozwiązania ? Ceny trochę nie teges, ale z drugiej
    >
    > strony - raz i na lata.
    >

    > Wydaje mi się to całkiem fajne rozwiązanie , bo zawsze mam gniazdka nie
    >
    > tam gdzie chciałem. Zwłaszcza kurcze w kuchni :).
    >

    > Sznurek poniżej:
    >
    > http://www.tme.eu/pl/Document/5dd078a36cfaa20e97e953
    513951dc04/Mainline.pdf

    > Pozdrawiam
    >

    > Adam Górski
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    W kuchni mamy 8 gniazdek i dwa przedłużacze, każdy z trzema gniazdkami. Podłączone w
    tej chwili do nich jest: czajnik, ekspres do kawy, kuchenka mikrofalowa, opiekacz,
    ładuje się bateria do papierosa, zasilacz do laptoka, lodówka, radio, telewizor,
    dekoder do telewizora, zasilacz do anteny do telewizora. Oczywiście nikt wszystkich
    dużych obciążeń nie włącza bo założyłem na ten obwód bezpiecznik 16A. Trudno uwierzyć
    że jak potrzeba włączyć zmywarkę to trzeba wyciągnąć wtyczkę od czajnika albo
    ekspresu. Bo tam gdzie stoi są tylko dwa gniazdka. Problem nie jest w tym że gniazdko
    jest w jakimś miejscu i jak by się dało je przesunąć o metr to by było fajnie.
    Problem jest z potrzebą ilością gniazdek. Kuchenki elektrycznej nie liczyłem, bo ona
    jest na gniazdku dedykowanym tylko do niej.