  • Data: 2014-06-26 19:14:18
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:lohii3$gte$2@dont-email.me...

    > Grasz w gry? (hint: ping time)

    Do bramy mam 4 ms, do serwera głównego 32, gdzieś głęboko w USA ok. 200 ms.
    Do www.spb.ru 80 ms, do Berlina 41 ms. Do sąsiedniego kompa 4-12 ms, bo coś
    ciągnie z sieci, on nie jest wifi.
    Ja stawiam bardziej na regularność transferu (na Kiribati pewne 860 ms), niż
    na małe czasy. Co mi po małych czasach, gdy straty przekroczą 10%?
    Wszystco, co podałem, idzie przez WiFi.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.