    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Date: Mon, 16 Aug 2010 18:13:24 +0200

    On Mon, 16 Aug 2010 16:01:10 +0000 (UTC), Patryk wrote:

    >Romanie! Mała butla (chyba 3kg), nie duża jedenastka. I nie 25 atm, tylko 14.

    Ale moze sie liczyc cisnienie znamionowe .. w samochodzie mialem chyba
    45at.

    Mimo wszystko optymizmu Romana nie podzielam - u nas w kraju moze sie
    okazac ze nie tak latwo ukarac obywatela, ktory grzecznie mandatu nie
    zaplaci sam :-)

    >Trochę strach pompować więcej, bo węże strzelają i już nie raz przekonałem
    >się jaką energię ma lecący wąż. Dlatego też gdy wyciągam napompowaną na te 14
    >atm nutlę )na tyle ustawiłem zawór bezpieczeństwa) to uważam na ludzi w
    >okolicy, żeby im krzywdy nie zrobić.

    Tak swoja droga to widzialem na jakiejs stacji taki wlasnie pomysl -
    butla wielkosci czajnika, z raczka, mozna bylo sobie zaniesc do
    samochodu.

    J.