  • 321. Data: 2013-04-04 16:39:08
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: <1...@4...163908.invalid> (Tom N)

    t? w
    <news:515d8a11$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Chyba niektórym coś na głowę spadło, podałem cytat z testu w jednym z
    > bardziej wiarygodnych czasopism tamtego okresu i to dotyczący najlepszej
    > wersji hamulców

    W 1998 ten test był dyskutowany na pms i wyszło, że po naprawieniu hamulców
    i powtórzeniu testu poldolot miał drogę hamowania ze 100 km/h nie 70m tylko
    50m, niezależnie, czy hamulce były ciepłe czy zimne, a nie tak jak w
    pierwszym teście na ciepłych i uszkodzonych hamulcach

    --
    'Tom N'

  • 322. Data: 2013-04-04 16:53:39
    Od: tá´Ź

    Tom N wrote:

> [...]
    > nie 70m tylko 50m, niezależnie, czy hamulce były ciepłe czy zimne, a nie
    > tak jak w pierwszym teście na ciepłych i uszkodzonych hamulcach

    Wyszło, tzn. komu wyszło i na jakiej podstawie? W którym numerze był ten
    "powtórzony" test i gdzie go można przeczytać?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 323. Data: 2013-04-04 16:59:56
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-03 23:44, masti pisze:

    > a uczyli czytać? czy tylko pisac?

    pytasz czy stwierdzasz fakt?

  • 324. Data: 2013-04-04 17:18:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 16:59:56 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > pytasz czy stwierdzasz fakt?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pytanie_retoryczne

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 325. Data: 2013-04-04 17:21:12
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 09:31, Artur Maśląg pisze:
    > Nie bał. No, ale jak mnie kiedyś garbusem kolega przewiózł 130km/h
    > na 7 to się bałem. Zupełnie serio.

    Dlaczego? Niech zgadnę, bo VW produkują faszyści natomiast skarpeta to
    arcydzieło polskiej inżynierii a patriotą być wypada?

    > Skąd ten wniosek? Zresztą nawet jeśli czasem to co? No risk, no fun.

    A gdybyś potrącił dziecko na pasach albo jadące rowerkiem??

    > zapłaciłem. Samochody zmieniły się w sumie niewiele, fizyka wcale.

    Rozwiniesz tę myśl?

    Pozdr.

  • 326. Data: 2013-04-04 17:43:15
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 17:18, masti pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pytanie_retoryczne

    Dlaczego jesteś niemiły????

  • 327. Data: 2013-04-04 17:48:06
    Od: <5...@6...174806.invalid> (Tom N)

    t? w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Wyszło, tzn. komu wyszło i na jakiej podstawie?

    Czytać nie potrafisz?

    > W którym numerze był ten
    > "powtórzony" test i gdzie go można przeczytać?

    W którymś z numerów AMiS z 1996 lub 1997, niestety po kolejnych 8 latach (w
    sumie 16/17) już nie pamiętam w którym

    --
    'Tom N'

  • 328. Data: 2013-04-04 17:58:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    kogutek444 wrote:
    >To dlaczego nawet jego fani w tym wątku przyznają, że skutecznie dało
    >się
    >zahamować z większej prędkości RAZ? Polonez magicznie wiedział, kiedy
    >już
    >zahamował i wtedy "psuły się" hamulce?

    Bo samochod nie zostal zaprojektowany do tego aby rozpedzac go do 120,
    hamowac do 0, znow rozpedzac do 120, znow hamowac do zera i tak dalej
    bez chwili odpoczynku.

    Warunki na drodze sa takie, ze tak sie nie jezdzi.

    J.

    P.S. w wymogach homologacji jest taki tryb - wiele hamowan pod rzad,
    ale o ile pamietam - od predkosci 80km/h ... co swoja droga i tak
    niezle rozgrzewa hamulce.

  • 329. Data: 2013-04-04 18:00:20
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 17:58, J.F pisze:

    > Bo samochod nie zostal zaprojektowany do tego aby rozpedzac go do 120,
    > hamowac do 0, znow rozpedzac do 120, znow hamowac do zera i tak dalej
    > bez chwili odpoczynku.

    Raczej chodziło ci o "samochód".

    Pozdr.

  • 330. Data: 2013-04-04 18:02:43
    Od: tá´Ź

    Tom N wrote:

    > Czytać nie potrafisz?

    Wybacz, ale opinie "kogoś z netu" są dla mnie mniej wiarygodne niż test
    wykonany za pomocą aparatury pomiarowej i opublikowany w sensownym
    (wówczas) miesięczniku.

    > W którymś z numerów AMiS z 1996 lub 1997, niestety po kolejnych 8 latach
    > (w sumie 16/17) już nie pamiętam w którym

    To daj znać jak sobie przypomnisz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??