-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: <5...@6...174806.invalid> (Tom N)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Thu, 4 Apr 2013 17:48:06 +0200
Organization: news.chmurka.net
Lines: 26
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid.130404.invalid>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
<pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
<515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
<515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130403.invalid>
<515c9deb$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji6oo$2as$2@dont-email.me>
<515ca09c$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji7ql$2as$3@dont-email.me> <kjjss7$7vn$1@mx1.internetia.pl>
<kjjtk3$s7f$1@node1.news.atman.pl>
<515d8a11$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130404.invalid>
<515d93f3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newelite2.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: somewhere.invalid 1365090486 31498 46.4.214.108 (4 Apr 2013 15:48:06 GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2013 15:48:06 +0000 (UTC)
X-Name: Tomasz Nycz
X-Authenticated-User: TomN
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487951
[ ukryj nagłówki ]t? w
<news:515d93f3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>:
> Tom N wrote:
>> W 1998 ten test był dyskutowany na pms i wyszło, że po naprawieniu
^^^^^^^^^^^^^^^
>> hamulców i powtórzeniu testu poldolot miał drogę hamowania ze 100 km/h
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> nie 70m tylko 50m, niezależnie, czy hamulce były ciepłe czy zimne, a nie
>> tak jak w pierwszym teście na ciepłych i uszkodzonych hamulcach
> Wyszło, tzn. komu wyszło i na jakiej podstawie?
Czytać nie potrafisz?
> W którym numerze był ten
> "powtórzony" test i gdzie go można przeczytać?
W którymś z numerów AMiS z 1996 lub 1997, niestety po kolejnych 8 latach (w
sumie 16/17) już nie pamiętam w którym
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 17:58 J.F
- 04.04.13 18:00 DoQ
- 04.04.13 18:02 tá´Ź
- 04.04.13 18:03 DoQ
- 04.04.13 18:03 tá´Ź
- 04.04.13 18:08 J.F
- 04.04.13 18:13 J.F
- 04.04.13 18:14 Tom N
- 04.04.13 18:17 J.F
- 04.04.13 18:21 J.F
- 04.04.13 18:27 szufela
- 04.04.13 18:29 Artur Maśląg
- 04.04.13 18:31 k...@g...com
- 04.04.13 18:32 DoQ
- 04.04.13 18:36 szufela
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=