-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: <5...@6...174806.invalid> (Tom N)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Thu, 4 Apr 2013 17:48:06 +0200
Organization: news.chmurka.net
Lines: 26
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid.130404.invalid>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
<pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
<515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
<515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130403.invalid>
<515c9deb$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji6oo$2as$2@dont-email.me>
<515ca09c$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji7ql$2as$3@dont-email.me> <kjjss7$7vn$1@mx1.internetia.pl>
<kjjtk3$s7f$1@node1.news.atman.pl>
<515d8a11$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130404.invalid>
<515d93f3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newelite2.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: somewhere.invalid 1365090486 31498 46.4.214.108 (4 Apr 2013 15:48:06 GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2013 15:48:06 +0000 (UTC)
X-Name: Tomasz Nycz
X-Authenticated-User: TomN
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487951
[ ukryj nagłówki ]t? w
<news:515d93f3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>:
> Tom N wrote:
>> W 1998 ten test był dyskutowany na pms i wyszło, że po naprawieniu
^^^^^^^^^^^^^^^
>> hamulców i powtórzeniu testu poldolot miał drogę hamowania ze 100 km/h
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> nie 70m tylko 50m, niezależnie, czy hamulce były ciepłe czy zimne, a nie
>> tak jak w pierwszym teście na ciepłych i uszkodzonych hamulcach
> Wyszło, tzn. komu wyszło i na jakiej podstawie?
Czytać nie potrafisz?
> W którym numerze był ten
> "powtórzony" test i gdzie go można przeczytać?
W którymś z numerów AMiS z 1996 lub 1997, niestety po kolejnych 8 latach (w
sumie 16/17) już nie pamiętam w którym
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 17:58 J.F
- 04.04.13 18:00 DoQ
- 04.04.13 18:02 tá´Ź
- 04.04.13 18:03 DoQ
- 04.04.13 18:03 tá´Ź
- 04.04.13 18:08 J.F
- 04.04.13 18:13 J.F
- 04.04.13 18:14 Tom N
- 04.04.13 18:17 J.F
- 04.04.13 18:21 J.F
- 04.04.13 18:27 szufela
- 04.04.13 18:29 Artur Maśląg
- 04.04.13 18:31 k...@g...com
- 04.04.13 18:32 DoQ
- 04.04.13 18:36 szufela
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO