eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w Polonezie › Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
    s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl><0bf0af50-c8f6-4d4d-bf7d-bf2a
    805ec630@googlegroups.com><6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net><18
    biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net><1f5yk01nwzuux.wpoa0zyekw7c.dlg@
    40tude.net><6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net><18r09x7xg6ztb$.m9
    cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net><wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net><vm
    w5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net><1032943236.20130402101906@pik-n
    et.pl.invalid><nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net><13794a54-d6e4-
    4223-8898-28c60f614e0c@googlegroups.com><515c7495$0$1232$6...@n...ne
    ostrada.pl><e...@g...com>
    <515ca7d0$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <515ca7d0$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Thu, 4 Apr 2013 17:58:04 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 25
    Message-ID: <515da30e$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.122.173
    X-Trace: 1365091086 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1248 83.10.122.173:51241
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487952
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    kogutek444 wrote:
    >> Używając Poloneza i 125p do celów do jakich został zaprojektowany
    >> nie da
    >> się zjarać klocków.
    >To dlaczego nawet jego fani w tym wątku przyznają, że skutecznie dało
    >się
    >zahamować z większej prędkości RAZ? Polonez magicznie wiedział, kiedy
    >już
    >zahamował i wtedy "psuły się" hamulce?

    Bo samochod nie zostal zaprojektowany do tego aby rozpedzac go do 120,
    hamowac do 0, znow rozpedzac do 120, znow hamowac do zera i tak dalej
    bez chwili odpoczynku.

    Warunki na drodze sa takie, ze tak sie nie jezdzi.

    J.

    P.S. w wymogach homologacji jest taki tryb - wiele hamowan pod rzad,
    ale o ile pamietam - od predkosci 80km/h ... co swoja droga i tak
    niezle rozgrzewa hamulce.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: