-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: <1...@4...163908.invalid> (Tom N)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Thu, 4 Apr 2013 16:39:08 +0200
Organization: news.chmurka.net
Lines: 18
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid.130404.invalid>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
<pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
<515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
<515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130403.invalid>
<515c9deb$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji6oo$2as$2@dont-email.me>
<515ca09c$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji7ql$2as$3@dont-email.me> <kjjss7$7vn$1@mx1.internetia.pl>
<kjjtk3$s7f$1@node1.news.atman.pl>
<515d8a11$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newelite2.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: somewhere.invalid 1365086347 29615 46.4.214.108 (4 Apr 2013 14:39:07 GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2013 14:39:07 +0000 (UTC)
X-Name: Tomasz Nycz
X-Authenticated-User: TomN
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487940
[ ukryj nagłówki ]t? w
<news:515d8a11$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>:
> Artur Maśląg wrote:
>> Stąd nadal na to czekamy - w szczególności od autora wątku.
> Chyba niektórym coś na głowę spadło, podałem cytat z testu w jednym z
> bardziej wiarygodnych czasopism tamtego okresu i to dotyczący najlepszej
> wersji hamulców
W 1998 ten test był dyskutowany na pms i wyszło, że po naprawieniu hamulców
i powtórzeniu testu poldolot miał drogę hamowania ze 100 km/h nie 70m tylko
50m, niezależnie, czy hamulce były ciepłe czy zimne, a nie tak jak w
pierwszym teście na ciepłych i uszkodzonych hamulcach
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 16:53 tá´Ź
- 04.04.13 16:59 DoQ
- 04.04.13 17:18 masti
- 04.04.13 17:21 DoQ
- 04.04.13 17:43 DoQ
- 04.04.13 17:48 Tom N
- 04.04.13 17:58 J.F
- 04.04.13 18:00 DoQ
- 04.04.13 18:02 tá´Ź
- 04.04.13 18:03 DoQ
- 04.04.13 18:03 tá´Ź
- 04.04.13 18:08 J.F
- 04.04.13 18:13 J.F
- 04.04.13 18:14 Tom N
- 04.04.13 18:17 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=