  • 331. Data: 2013-04-04 18:03:27
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    J.F wrote:

    > Bo samochod nie zostal zaprojektowany do tego aby rozpedzac go do 120,
    > hamowac do 0, znow rozpedzac do 120, znow hamowac do zera i tak dalej
    > bez chwili odpoczynku.

    Samo rozpędzenie do 120 to powinien być wystarczający odpoczynek,
    szczególnie w przypadku auta, które potrzebuje na to minutę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 332. Data: 2013-04-04 18:03:35
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 16:53, t? pisze:

    > Wyszło, tzn. komu wyszło i na jakiej podstawie? W którym numerze był ten
    > "powtórzony" test i gdzie go można przeczytać?

    Naucz się czytać. 15 lat temu grono starszyzny PMSu uznało, że Polonez
    hamuje na odcinku 36,5m.

    Pozdr.

  • 333. Data: 2013-04-04 18:08:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:
    >Zajebiście, gdzie można taką kupić?! Chciałbym startować w rajdach.

    http://otomoto.pl/syrena-104-ladna-kurolapka-jezdzac
    a-C28195243.html

    Ale uprzedzam -na rajdy to sie nie nadaje. Za slabe hamulce :-)
    I za slabe przeguby.

    Aczkolwiek ...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Syrena_(samoch%C3%B3d)#
    Syreny_w_Rajdzie_Monte_Carlo

    Chyba ze stac cie na bycie prawdziwym patriota
    http://autokult.pl/2012/12/04/syrena-sport-pierwszy-
    raz-repliki-na-karowej

    J.

    P.S. A felgi to Syrena miala ... czy nie 15" ?

  • 334. Data: 2013-04-04 18:13:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    >Skąd wiesz? Wtedy już były autostrady? Podobno jeździsz przepisowo.

    Byly. Aczkolwiek Artur mial do nich/niej raczej daleko :-)

    J.

  • 335. Data: 2013-04-04 18:14:24
    Od: <5...@1...181424.invalid> (Tom N)

    t? w

    > Wybacz, ale opinie "kogoś z netu" są dla mnie mniej wiarygodne niż test
    > wykonany za pomocą aparatury pomiarowej i opublikowany w sensownym
    > (wówczas) miesięczniku.

    Ten sam miesięcznik, tyle, że po zmianie nazwy z AI na AMiS opublikował test
    po korektach błędów popełnionych we wcześniejszym teście.

    > To daj znać jak sobie przypomnisz.

    Wątpię.

    --
    'Tom N'

  • 336. Data: 2013-04-04 18:17:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    >Skąd wiesz? Wtedy już były autostrady? Podobno jeździsz przepisowo.

    Aaa - moja tego nie pamietac, Artur chyba tez nie, ale ponoc kiedys w
    kraju nie bylo limitow na terenie niezabudowanym.

    Czyzby pojawienie sie Syren wymusilo wprowadzenie zakazu poruszania
    sie z predkosciami niebezpiecznymi ? :)

    >Łamałeś przepisy takim pierdzącym, kloacznym złomem?

    Im szybciej jechala, tym mniej pierdziala :-)

    J.

  • 337. Data: 2013-04-04 18:21:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    >A owym tzn. kiedy? W latach 90-tych na przykład?

    Raczej w 80-tych.
    Aczkolwiek w poczatku lat 90-tych 13" nadal byly popularne.

    Ba - opony 13" do dzis sie robi - choc przyznaje ze co lepszych modeli
    w tym rozmiarze nie ma ..

    J.

  • 338. Data: 2013-04-04 18:27:29
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Pewnie Stratopolonez - seryjna produkcja z niezbyt wielką serią jednego
    > egzemplarza ;)

    No i co ? :)

    sz.

  • 339. Data: 2013-04-04 18:29:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 18:13, J.F pisze:

    > Byly. Aczkolwiek Artur mial do nich/niej raczej daleko :-)

    Twierdzenie nieuzasadnione. Śmiem twierdzić, że mogłem mieć bliżej niż
    obecnie :)

  • 340. Data: 2013-04-04 18:31:40
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 16:12:22 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Po czym masz takie jazdy? Jakieś syntetyki, czy hodujesz bieluń za
    >
    > stodołą?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Odpowiedziałem Ci dokładnie tak samo jak Ty mnie. Jak myślisz ze powołując się na
    wielu cudownie sprawisz że będziesz wiarygodniejszy to się mylisz. W tym temacie
    pamiętam ze był opis jednego zdarzenia z zachowaniem hamulców jakie przywołałeś.
    manipulacja z Twojej strony polega na tym że nie wziąłeś pod uwagę że była to
    książkowa usterka wskazująca na popsuty zawór serwa.