-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
<pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
<515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<1qajidh6g83n$.1gck5dvht6hih.dlg@40tude.net>
<515c7ed0$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130403.invalid>
<515c9deb$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji6oo$2as$2@dont-email.me>
<515ca09c$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<kji7ql$2as$3@dont-email.me> <kjjss7$7vn$1@mx1.internetia.pl>
<kjjtk3$s7f$1@node1.news.atman.pl>
<515d8a11$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.130404.invalid>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Apr 2013 14:53:39 GMT
Lines: 12
Message-ID: <515d93f3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1365087219 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 80.52.166.102:57340
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487942
[ ukryj nagłówki ]Tom N wrote:
> W 1998 ten test był dyskutowany na pms i wyszło, że po naprawieniu
> hamulców i powtórzeniu testu poldolot miał drogę hamowania ze 100 km/h
> nie 70m tylko 50m, niezależnie, czy hamulce były ciepłe czy zimne, a nie
> tak jak w pierwszym teście na ciepłych i uszkodzonych hamulcach
Wyszło, tzn. komu wyszło i na jakiej podstawie? W którym numerze był ten
"powtórzony" test i gdzie go można przeczytać?
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.13 16:59 DoQ
- 04.04.13 17:18 masti
- 04.04.13 17:21 DoQ
- 04.04.13 17:43 DoQ
- 04.04.13 17:48 Tom N
- 04.04.13 17:58 J.F
- 04.04.13 18:00 DoQ
- 04.04.13 18:02 tá´Ź
- 04.04.13 18:03 DoQ
- 04.04.13 18:03 tá´Ź
- 04.04.13 18:08 J.F
- 04.04.13 18:13 J.F
- 04.04.13 18:14 Tom N
- 04.04.13 18:17 J.F
- 04.04.13 18:21 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=