-
151. Data: 2013-04-02 12:26:32
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: komar <k...@1...cc>
W dniu 2013-04-01 14:14, t? pisze:
> Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
> a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
> rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
> te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
>
> "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
> hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
> potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
>
> Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
> tym lepsze, jak wino.
>
dopiero co zachwalałeś Roy'a, że taki wspaniały a teraz wyciągasz jakieś
brudy na niego? Nie chciał odpalić i się pogniewaliście? ;>
-
152. Data: 2013-04-02 12:29:14
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2013-04-02 00:43, k...@g...com pisze:
> To że sobie parę razy pojechałeś w jakimś amatorskim rajdzie nie znaczy ze jesteś
ekspertem od mechaniki pojazdowej.
A już sprawdziłeś o jaką moc chodzi i gdzie mierzoną, gdy się podaje moc silnika
spalinowego?
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
153. Data: 2013-04-02 12:35:00
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
news:kjebmu$4ae$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2013-04-01 14:14, t? pisze:
>> Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
>> a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
>> rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
>> te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
>>
>> "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
>> hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
>> potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
>>
>> Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
>> tym lepsze, jak wino.
>>
>
> dopiero co zachwalałeś Roy'a, że taki wspaniały a teraz wyciągasz jakieś
> brudy na niego? Nie chciał odpalić i się pogniewaliście? ;>
Roy to taka ekskluzywna wersja Poloneza, która ze standardową wersją ma
wspólną maskę i przednia szybę. Oficjalnie uznawana za oddzielną markę.
Coś jak Fiat Ritmo Abarth albo Escort Cosworth.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
154. Data: 2013-04-02 13:08:29
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Artur,
Tuesday, April 2, 2013, 12:22:33 PM, you wrote:
>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
Najsilniejsza seryjna.
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
155. Data: 2013-04-02 13:35:40
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-02 13:08, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Artur,
>
> Tuesday, April 2, 2013, 12:22:33 PM, you wrote:
>
>>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
>>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
>> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
>
> Najsilniejsza seryjna.
Nadal nieprawda.
> [...]
-
156. Data: 2013-04-02 13:51:57
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2013-04-01 21:41, t? pisze:
> masti wrote:
>
>> ależ ja się śmieję ze współczesnych samochodów niez poldka czy kanciaka.
>> One naprawdę paliły mało w porównaniu do współczesnych samochodów
>
> Chyba się w głowę uderzyłeś i to dość mocno.
Minimum spalania to było gdzieś w latach '90 - gdy już wprowadzono wielopunktowy
wtrysk,
sterowany ECU w pętli od sondy lambda, ale jeszcze samochody nie utyły tak bardzo.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
157. Data: 2013-04-02 14:22:52
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Artur,
Tuesday, April 2, 2013, 1:35:40 PM, you wrote:
>>>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
>>>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
>>> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
>> Najsilniejsza seryjna.
> Nadal nieprawda.
To oświeć mnie ze swoją objawiona prawdą i podaj wielkość serii.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
158. Data: 2013-04-02 14:45:47
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-02 14:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Artur,
>
> Tuesday, April 2, 2013, 1:35:40 PM, you wrote:
>
>>>>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
>>>>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
>>>> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
>>> Najsilniejsza seryjna.
>> Nadal nieprawda.
>
> To oświeć mnie ze swoją objawiona prawdą i podaj wielkość serii.
Nie kombinuj z prawdą objawioną i wielkością serii. Były produkowane
w niewielkich seriach, ale nadal były to pojazdy seryjne i dostępne
np. w Pewex-ach. Ba, może ten z fordowską jednostką napędową był
seryjny. Spróbuję poszukać ile tego wyszło...
-
159. Data: 2013-04-02 16:03:19
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
Użytkownik "tá´Ź" <tá´Ź> napisał w wiadomości
news:51597d22$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
> DoQ wrote:
>
>> Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??
>
> Mnie nie pytaj, ja bym się bał. :(
ja jezdziłem nawet 170km/h,
spalal 11l/100km
kosztował mnie 24tysiące :)
po dachowaniu sprzedałęm w 98r za 6k wraka, jezdził jeszcze jakies 2 lata
temu :) miał na sobie ponoc 20kg szpachli.
-
160. Data: 2013-04-02 16:15:06
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: k...@g...com
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 10:20:24 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> Hello Tomasz,
>
>
>
> Tuesday, April 2, 2013, 2:24:16 AM, you wrote:
>
>
>
> >>>>> Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
>
> >>>>> po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.
>
> >>>> Zdarzało mi się jechać na holu Poldkiem - da się hamować bez łamania
>
> >>>> fotela.
>
> >>> Ale skutecznie?
>
> >> Holującemu w dupę nie wjechałem, czyli skuteczne ;)
>
> > No to i tak chyba lepiej niż w niektórych nowych autach.
>
> > W mojej Vectrze C, hamulce bez wspomagania są po prostu żałosne - na tyle
>
> > że holowanie szybciej niż 30km/h to już się robi loteria.
>
>
>
> Lanos ma tak wielkie serwo, że tylko raz się odważyłem na holu
>
> pojechać. Spociłem się :(
>
>
>
> --
>
> Best regards,
>
> RoMan
>
> PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
>
> Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Lanos ma duże bo inaczej przekazywana jest na nie siła z pedału. Siła wyjściowa z
serwa będzie podobna jak w 125p z mniejszym serwem. W obydwu przypadkach maksymalnie
to będzie ok 2000N. Uszkodzone serwo od 125p bez żadnej siły na pedale zablokuje koła
przy prędkości 100km/h. Tak podawała fabryczna instrukcja serwisowa. Jak zrobić
zabezpieczenie przed kradzieżą? Dołożyć do serwa zawór elektromagnetyczny powodujący
rozszczelnienie serwa po stronie zaworów.