-
X-Received: by 10.49.24.80 with SMTP id s16mr1209013qef.35.1364912106601; Tue, 02 Apr
2013 07:15:06 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.24.80 with SMTP id s16mr1209013qef.35.1364912106601; Tue, 02 Apr
2013 07:15:06 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!t2no30271343qal.0!n
ews-out.google.com!v17ni6816qad.0!nntp.google.com!ca1no20858922qab.0!postnews.g
oogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 2 Apr 2013 07:15:06 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.174.191;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.174.191
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<3kubhdcfn372$.12j6g55vqw1cn$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 02 Apr 2013 14:15:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487665
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 10:20:24 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
> Hello Tomasz,
>
>
>
> Tuesday, April 2, 2013, 2:24:16 AM, you wrote:
>
>
>
> >>>>> Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
>
> >>>>> po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.
>
> >>>> Zdarzało mi się jechać na holu Poldkiem - da się hamować bez łamania
>
> >>>> fotela.
>
> >>> Ale skutecznie?
>
> >> Holującemu w dupę nie wjechałem, czyli skuteczne ;)
>
> > No to i tak chyba lepiej niż w niektórych nowych autach.
>
> > W mojej Vectrze C, hamulce bez wspomagania są po prostu żałosne - na tyle
>
> > że holowanie szybciej niż 30km/h to już się robi loteria.
>
>
>
> Lanos ma tak wielkie serwo, że tylko raz się odważyłem na holu
>
> pojechać. Spociłem się :(
>
>
>
> --
>
> Best regards,
>
> RoMan
>
> PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
>
> Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Lanos ma duże bo inaczej przekazywana jest na nie siła z pedału. Siła wyjściowa z
serwa będzie podobna jak w 125p z mniejszym serwem. W obydwu przypadkach maksymalnie
to będzie ok 2000N. Uszkodzone serwo od 125p bez żadnej siły na pedale zablokuje koła
przy prędkości 100km/h. Tak podawała fabryczna instrukcja serwisowa. Jak zrobić
zabezpieczenie przed kradzieżą? Dołożyć do serwa zawór elektromagnetyczny powodujący
rozszczelnienie serwa po stronie zaworów.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 16:19 szufela
- 02.04.13 16:40 tá´Ź
- 02.04.13 16:49 h.w.d.p.
- 02.04.13 17:35 k...@g...com
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
- 02.04.13 19:59 Robert Rędziak
- 02.04.13 21:47 Marek Dyjor
- 02.04.13 21:50 Artur Maśląg
- 02.04.13 22:06 J.F.
- 02.04.13 22:10 h.w.d.p.
- 02.04.13 22:36 Michał Baszyński
- 02.04.13 22:54 tá´Ź
- 02.04.13 22:59 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:01 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe